15 Reacties

6 maanden geleden

Dat klinkt inderdaad als indalingsweeën/pijn! En de afscheiding klinkt normaal. En mocht je lichaam wel daadwerkelijk aan het voorbereiden zijn op de bevalling dan weet je dat gauw genoeg!

6 maanden geleden

Het kunnen indalingsweëen zijn maar het is lastig te zeggen of dat zo is en ook of dat iets betekent helaas. Als het doorzet en regelmatig wordt gewoon bellen en tot die tijd relaxen ;)

6 maanden geleden

Heb het ook, vorige zwangerschap baby pas ingedaald bij de bevalling dus weet het ook niet. Nu ook veel afscheiding. Bij controles ligt de baby niet vast in mn bekken maar heb het gevoel dat ze er een beetje in en dan weer uit gaat.

6 maanden geleden

Hier ook, al een paar dagen, veel harde buiken, steken vagina en plasdrang terwijl ik net geweest ben, maar het zet nog niet door

6 maanden geleden

Reactie op Baby#2ontheway

Heb het ook, vorige zwangerschap baby pas ingedaald bij de bevalling dus we ...
Ja dat gevoel heb ik sinds vandaag ook, bij m’n vorige zwangerschap niet gehad dus vind dit zo gek voelen nu. Doet soms ook echt heel veel pijn

6 maanden geleden

Herkenbaar. Heb wel al een hele tijd van die steken af en aan, maar nu ook dat drukkende gevoel aan de onderkant. Echt alsof ik elke 15 min moet plassen.

6 maanden geleden

Ik had dit ook en achteraf bleek dat het indalingsweeën waren waardoor ik steken had in mijn buik en rug. Voelde als hele erge menstruatiepijn.

6 maanden geleden

Wat merk je als je vliezen zijn gebroken? Of wat voel je? Hoe kan je dit herkennen?

6 maanden geleden

Reactie op InspirerendeSmaragd487240

Wat merk je als je vliezen zijn gebroken? Of wat voel je? Hoe kan je dit he ...
Je merkt het duidelijk aan het vocht. Denk je dat het bij jou het geval is?

6 maanden geleden

Hier ook hetzelfde verhaal haha drukkend gevoel alsof ook elk moment me vliezen kunnen breken heb ik het idee de druk en ook last van veel afscheiding maar ook veel slijm en ook heel winderig op momenten dat ik die pijn meer heb alsof t echt aan t zakken is t houd je wel lekker in spanning bezig hoor ben zelf nu 35+4 zwanger gister nog een echo en controlen in het ziekehuis gehad en ze ligt al heel diep zeiden ze echt aan het aftellen wanneer het gaat gebeuren 🩷😬🤞

6 maanden geleden

Reactie op InspirerendeSmaragd487240

Wat merk je als je vliezen zijn gebroken? Of wat voel je? Hoe kan je dit he ...
Ik voelde/hoorde een hele nare knak. Alsof haar schoudertje uit de kom ging ofso, vond het heel eng. Toen ging ik wat bewegen en voelde ik wat uit me lopen (lag in bed, snachts) en dat bleek vruchtwater

6 maanden geleden

Hier ook! En het voelt echt wel naar af en toe, helemaal omdat ze echt onwijs bewegelijk is. Vandaag een extreme hooikoorts aanval gekregen.. Nies alles bij elkaar, en geloof me ben die natte onderbroeken nu wel zat hahaha. Ik moest al zo vaak, met dit gevoel kwa indalen al helemaal.

6 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Tijdens mijn eerste 2 zwangerschappen niet gehad, waardoor ik nu dacht dat het al aan het 'rommelen' was. Nu heb ik wel een soepelere buik dan op dit termijn mag worden verwacht en wordt de baby aan de kleine kant geschat, waardoor het voor haar moeilijker is om haar hoofd 'vast' te leggen in mijn bekken. Doordat ze relatief veel ruimte heeft, lukt het indalen minder goed en ervaar ik meer indalingsweeën. Aldus de theorie van de verloskundige... Wellicht heeft jouw kleine nu ook meer ruimte dan je gewend bent ;)

6 maanden geleden

wel leuk dat we zo met elkaar t zelfde ervaren ik merk nu de 2e ochtend zodra ik uit bed stap pijn/druk onderin en me buik en rug en dan ga ik plassen en veeg ik ook een klodder slijm mee lekker wakker worden zo haha en ook me kont word nu heel gevoelig winderig alsof je moet poepen soms dat gevoel ben benieuwd ben dinsdag 36 weken hoelang dit aan zal houden en of ze toe gaan nemen ook die spanning erbij en dat zweterige gevoel ik heb zo me twijfels dat het echt aan t rommelen is daarbinnen

6 maanden geleden

Ik heb dit ook gevoeld, bij mij waren dit indalingsweeen!