32 Reacties

3 dagen geleden

Wij hebben voor de kaartjes die we verzenden die adresstickers genomen op hun site dan leveren ze het met de stickers. Enkel nog opplakken postzegel erop en weg ermee

3 dagen geleden

Je kan een verzendlijst opstellen, dan stuurt kaartje2go het rechtstreeks naar de ontvanger :)

3 dagen geleden

Ik heb mijn moeder gevraagd of ze wilt helpen met de enveloppe te schrijven zodra de kleine er is. Ik vind die adresstickers heel duur en vind het persoonlijk niet mooi als het adres op het kaartje komt (ze zetten die op de achterkant als je het rechtstreeks laat versturen) dan doen we de verre adressen gewoon op de brievenbus en de adressen in het dorp gooit mijn vriend persoonlijk door de brievenbus
Enveloppen nu al bestellen/ergens anders kopen en alvast schrijven. Na geboorte kaartjes bestellen en erin steken

3 dagen geleden

Hoeveel kaarten wil je versturen? Wij doen er ‘maar’ een stuk of 20, dus wij gaan ze gewoon zelf op de bus doen. Van tevoren verzendlabels maken met de printer, op de enveloppen plakken met postzegels en versturen.

3 dagen geleden

Heb de enveloppen besteld op bol. Leuke stickers via shein en de enveloppen al geschreven. Kga ze toch pas na een paar dagen versturen

3 dagen geleden

Ik heb alle adressen in print adres staan dus ik krijg ik de kraamweek gewoon een blad met stickers voor de enveloppen 😅

2 dagen geleden

Ja inderdaad adres stickers bestellen via kaartje2go! Dat is echt mega makkelijk. En ze kunnen ook de kaartjes rechtstreeks voor je versturen naar je contacten, maar dan komt volgens mij wel het adres op je kaartje gedrukt. Dus ik zou adres stickers kiezen 🥰

2 dagen geleden

Je kunt via hun site een adres verzoek sturen via bijv WhatsApp, en dan komen je contacten allemaal direct in je adresboekje! https://www.kaartje2go.nl/account/adressen/adresverzoek
Ik heb bij het bedrijf waar wij de kaart vandaan hebben. De mogelijkheid de enveloppen vooraf te bestellen. De adressen schrijf ik er tijdens mijn verlof al op

2 dagen geleden

Super fijne tips, dankjulliewel! ❣️

2 dagen geleden

Reactie op SierlijkeFlamingo946826

Ik heb bij het bedrijf waar wij de kaart vandaan hebben. De mogelijkheid de ...
Dit kan bij kaartje2go inderdaad ook..

2 dagen geleden

Nu we het toch over geboorte kaartjes hebben... zetten jullie allemaal iets op je kaartje over kraambezoek? Welke tijden wel/niet of app even voor je langs wil komen.. zulke dingen? Ik heb namelijk ook wel eens kaartjes gekregen waar gewoon alleen de naam, datum, gewicht, lengte en contactgegevens op staan en verder niks. Daar neig ik zelf meer naar. Of is dat raar?

2 dagen geleden

Reactie op Lenn94

Nu we het toch over geboorte kaartjes hebben... zetten jullie allemaal iet ...
Ik heb telefoonnummers van mijn partner en mijzelf erop staan. Familie/vrienden weten dat ze op voorhand even kunnen bellen of appen.

2 dagen geleden

Reactie op Lenn94

Ik zet er wel een telefoonnummer bij ookal heeft iedereen die van Sven. Met als ze langs willen komen ze wel even wat moeten plannen. Ik heb een hekel aan onverwachts bezoek

2 dagen geleden

Reactie op Lenn94

Wij hebben erbij gezet bij bezoek eerst even bellen en dan onze tel nummers. Ik wil eigenlijk ook er al bij zetten dat we tussen 11 en 13 rusten en ná 17 geen bezoek meer willen maar daar is mijn man het niet mee eens (wel met de tijden maar niet om de tekst erop te zetten😵‍💫)

2 dagen geleden

Ik doe ook via kaartje2go. Ga op de pc zelf adres stickers designen en dan met onze printer op stickers printen. Enveloppen zijn gratis bij de kaartjes. We kunnen dan alvast alles voorbereiden en hoeven alleen nog maar naar een brievenbus te brengen. Sommige kaarten gaan we ook zelf rondbrengen.

2 dagen geleden

Reactie op Lenn94

Ik heb voorheen ook alleen de gegevens erop gezet. Ga dat deze keer ook weer doen. Bij ons appt/belt iedereen wel met de vraag wanneer ze langs kunnen komen of om een datum te prikken. Niemand komt onaangekondigd ineens binnen vallen.

2 dagen geleden

Reactie op Lenn94

Ik heb erin gezet: Ben je na negen maanden ook zo nieuwsgierig naar ons kindje? Visite is fijn, maar laat er ook rustmomenten zijn. We vinden het fijn als je eerst een berichtje stuurt voordat je langs komt, En vergeet daarbij ook niet onze lieve hond.

2 dagen geleden

Reactie op Lenn94

Wij doen alleen naam, geboortedatum, tijdstip, gewicht en lengte. Iedereen die we het sturen heeft ons nummer en adres al, dus is niet nodig om het erop te zetten.