21 Reacties

Wij hebben het badje van we-too met het inzetje. Ik vond deze in de winkel wat groter lijken dan die van andere merken. Wij hebben geen bad dus hopelijk kan hij er nog lang in haha.

vorige week

Reactie op GedrevenVuurvogel297724

Wij hebben het badje van we-too met het inzetje. Ik vond deze in de winkel ...
Die van ons is 2,5 jaar en zit nog steeds in het badje onder de douche😜😂

vorige week

Wij gebruiken het XL flexi badje van stokke (opvouwbaar) en dan met het Angelcare zitje erin. Echt perfect, en ze heeft dan alle ruimte om te spelen in bad 😊

Reactie op GedrevenVuurvogel297724

Wij hebben het badje van we-too met het inzetje. Ik vond deze in de winkel ...
Haha hope so too! Maar denk dat dit ook niet meer gaat passen of maar kort helaas

Reactie op NieuweMama1998

Wij gebruiken het XL flexi badje van stokke (opvouwbaar) en dan met het Ang ...
Top idee! Dit ziet er goed uit haha.

vorige week

Reactie op NieuweMama1998

Wij gebruiken het XL flexi badje van stokke (opvouwbaar) en dan met het Ang ...
Ja dit badje is echt een aanrader! Hier zitten mijn 5 en (bijna) 2 jarige ook nog steeds graag in 😊

vorige week

Als je een 'gewoon' bad hebt in je badkamer die lekker gebruiken, onze zoon vind het heerlijk, alle ruimte om te spetteren

Reactie op FlippieFlappie

Als je een 'gewoon' bad hebt in je badkamer die lekker gebruiken, onze zoon ...
Helaas 😥

vorige week

Reactie op Hnvd

Ja dit badje is echt een aanrader! Hier zitten mijn 5 en (bijna) 2 jarige o ...
Hier zitten ze er ook met ze 2e in ( 4 & 2 ) ze vinden het geweldig. Makkelijk op te ruimen.ook een plus is de anti slip bodem !
Heb hem gekocht!🫣

vorige week

Reactie op Cea.25

Die van ons is 2,5 jaar en zit nog steeds in het badje onder de douche😜😂
Inmiddels zit mijn oudste van 3,5 ook weer in het luma badje onder de douche nu hij er voor de jongste staat 😂

vorige week

Wij hebben het badje van opla, bevalt erg goed, moeten ze wel goed kunnen zitten

vorige week

Reactie op Sjorsssie

Wij hebben het badje van opla, bevalt erg goed, moeten ze wel goed kunnen z ...
Ik heb deze ook, meisje nu 6.5 maand en zit erin! Heel fijn badje!!

6 dagen geleden

Uhm Ikea stoel in de douche zetten en kleine daarin met hydrofiele doek tegen het schuiven onde de billen

6 dagen geleden

Reactie op femke135

Ik heb deze ook, meisje nu 6.5 maand en zit erin! Heel fijn badje!!
Ik heb ook zn badje staan maar zie onze dochter van 6.5 maand er nog niet in zitten want ze kan nog niet zitten uit haar zelf hoe doen jullie dat

3 dagen geleden

Okbaby

2 dagen geleden

Ik heb een hondenbadje (ja klinkt gek i know). Die is rond en kan ik zo in de douche zetten. Mijn dochter vond het vroeger geweldig en nu weer voor mijn baby te gebruiken. Uiteraard nooit voor de hond gebruikt haha

2 dagen geleden

Inklapbaar badzitje (80 cm lang) te gebruiken vanaf newborn tot 6 jaar Via bol. com Inzet zitje bij de kringloop Mn baby van 6 maanden zit dan zelfstandig in badje

3 uur geleden

Haha m'n ouders hebben de kleine vandaag in een wasmand in bad gezer

2 uur geleden

Wij hebben een zitje gekocht voor in bad en onder de douche.