16 Reacties
3 uur geleden
Reactie op kyraxxxt
Geloof me, ook met een jongetje kan je teveel uitgeven 😂😂😂 dat doe ik na ...
Pfff nou inderdaad! Al die leuke jongenspakjes. Ik smelt er van 😅
3 uur geleden
Hier ook veel te veel! Maarrr om kosten te besparen; 25% korting bij Dilling dit weekend. Heerlijke wollen kledingstukken. ( boxpakjes zijn heel fijn!)
3 uur geleden
Wij doen 30 euro per maand in een potje. Daarvan mogen we nieuwe dingen kopen. De rest kopen we via Vinted. En natuurlijk krijg je ook wel eens wat, zeker van mijn familie want hij is het eerste kleinkind/neefje.
2 uur geleden
Ik geef iets van €250-€350 uit per maat😬 Deel nieuw en deel via Vinted. Maar ik vind het echt mega leuk om kleding uit te zoeken, kan echt avonden lang alle websites af gaan. Heb denk ik ongeveer 10 outfits per maat.
2 uur geleden
Tot nu toe bijna niets. Eerste baby in de familie dus krijgen veel, t/m maat 74 niks hoeven te kopen. Ben nu in de sale bij C&A alvast aan het kopen voor volgend jaar winter.
33 minuten geleden
Nu misschien 30 euro per maat, max. Hij krijgt veel van zn oudere broer en neefjes aan en verder Vind ik het een sport om via Vinted leuke dingen op de kop te tikken :). Ben er ook blij mee want maat 50 heeft hij helemaal niet aan gehad en maat 56 maar een paar weken zitten inmiddels ruim in maat 74 en dat wordt al aardig krap..
23 minuten geleden
Oei geen idee. Ik koop meestal vooruit qua maat op Vinted voor 90%. En vaak niet boven de €10. 🥰
7 minuten geleden
Oef denk ook wel zeker 200,- en hoe ouder hoe meer het word 🫢😂
Ze zit nu in 74, heb gelukkig nog wel heel veel leuke zomerkleding van de oudste liggen in 80 en gok dat ze dat van de zomer nog wel gaat passen, groeien redelijk op t zelfde lijntje.
En vanaf maat 80 dus ook nog veel goed spul van de oudste over.