8 Reacties
gisteren
Misschien heb je iets aan de app Napper. Die ben ik gaan gebruiken vanwege de slaap regressie van 4 mnd. Ik gebruik sinds een paar weken de gratis versie en op basis van het slaapgedrag bepaalt ie dan de beste tijd voor een dutje en wanneer je het beste kan beginnen met je slaaproutine. Het heeft mij ontzettend geholpen omdat ik de sweetspot altijd miste van m’n dochtertje. Ze was of niet moe genoeg of te oververmoeid en onrustig. Ook helpt het om de moeheid gedurende de dag goed “op te sparen” voor een goede nachtrust. Soms sliep ze veeel te lang overdag waardoor het savonds drama was. Nu heb ik eigenlijk elke dag dezelfde tijden opstaan dutjes en bedtijd. Hoop dat je er wat aan heb!
gisteren
Reactie op Mom2025
Bedje voor verwarmen en dan samen eerst even in grote bed en daarna door na ...
Ja als het niet lukt om hem in slaap te krijg dan neem ik hem inderdaad bij me en dan valt ie bij mij in slaap en leg ik hem in zn eigen bed alleen wil ik dit geen gewoonte maken
gisteren
Reactie op raven123
Misschien heb je iets aan de app Napper. Die ben ik gaan gebruiken vanwege ...
Bedankt voor de tip. May ik vragen hoe die gratis versie heet?
gisteren
Ik heb juist niet dat ik slaap moet sparen. Krijg ik een o gelukkige baby en hetzelfde als bij de avond als ze overdag niet dr slaap kan pakken. Dus dat werkt niet. Bij geen een kind hier trouwens. Die kunnen gewoon slapen én savonds weer. Maar denk eerder in bed leggen. Denk dat hij eroverheen is. Lijkt alsof ze niet moe zijn. Dat is niet zo. Hier echt 1 a 1,5u wakkertijd. En anders bij eerste gaapje gauw in bed.
17 uur geleden
Reactie op GoudenKolibrie862618
Ik heb juist niet dat ik slaap moet sparen. Krijg ik een o gelukkige baby e ...
Ja begrijp ik helemaal! Ik sla ook zeker geen dutjes over maar mijn dochtertje van 4 maanden sliep haar laatste dutje soms wel 2 bijna 3 uur lang. Dan was zij gewoon niet meer moe bij komst van dr bedtijd (dat lag dan te dicht op elkaar). Dus ik maak haar dan wel echt wakker om weer even 1,5 uur ertussen te hebben. Dat bedoel ik met slaap “opsparen”!
15 uur geleden
Reactie op raven123
Ja begrijp ik helemaal! Ik sla ook zeker geen dutjes over maar mijn dochter ...
Ja sommige kinderen slapen gewoon minder of niet en kunnen dat prima. Had gekund he. Maar hier werkt dat averechts helaas. Maar ze doet uit haarzelf meestal om en om slapen. Na de nacht een kortere ochtend dut, smiddags langer slaapje en dan namiddag een korte en daarna weer de nacht