23 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb een ballon gekregen. Echter viel deze er meteen uit en bleek ik al 2 cm te hebben. Ze zijn toen overgegaan op pillen. Ik had niet door dat ik al 2 cm ontsluiting had. Wellicht heb jij dit ook wel 😊 Ballon inbrengen vond ik best pijnlijk. Voelde hetzelfde als toucheren. Ik weet niet of je dat al weleens gehad heb?

3 dagen geleden

Reactie op Anno27

Ik heb een ballon gekregen. Echter viel deze er meteen uit en bleek ik al 2 ...
Nee ik heb met beide geen ervaring dus het is echt helemaal nieuw voor mij. Eerste kindje. Ik dacht dat ze eerst checken of er uberhaupt ontsluiting is en dan pas indien nodig de ballon plaatsen, hebben ze dit bij jou niet gedaan?

3 dagen geleden

Ik bij mijn eerste/ vorige zwangerschap. S avonds om 18u ballonnetje gekregen. Toen naar huis. Rond half 10 een uur lang flinke krampen gehad. Toen kwam de ballon los. Daarna geslapen en de volgende dag moesten we ons om half 7 melden in het ziekenhuis. Daar vliezen breken en weeenopwekkers en de ontsluitingsfase was 4:40 uur, persen 8 minuten en toen was ons kindje er. Veel succes!

3 dagen geleden

Bij de eerste met bijna 42 weken ballonnetje geplaatst savonds, toen had ik al iets ontsluiting, snachts ballonnetje eruit gevallen en al wat lichte krampen(weeën?), toch nog even geslapen, 7.30 in het ziekenhuis met weeën, geen weeënopwekkers meer nodig gehad, wel hebben we de vliezen gebroken. Verder vordering ging goed en om 13.50 was m'n zoontje er. Ballonnetje plaatsen was idd niet prettig, en daarna de krampen van het plaatsen ook niet zo, maar heeft dus bij mij goed z'n werk gedaan ☺️ (of t was sws al wel tijd... dat zullen we niet weten)

3 dagen geleden

Ik heb vorige zwangerschap een ballon gehad. Was even gedoe om hem er in te krijgen, kreeg er meteen wat krampen van en een paar uur later viel hij er uit. Volgende ochtend bleek ik er toch al 4 cm ontsluiting van te hebben!

3 dagen geleden