422 Reacties

4 maanden geleden
Gezellig ik ga ook volgen ik ben 28 juli uitgerekend van mijn eerste

4 maanden geleden
Reactie op Danajoe23
Heee. Ik ook de 28e :)
Wat leuk ben benieuwd waarneer we dan beide ook echt gaan bevallen 馃槆馃槉

4 maanden geleden
Ik ook de 28ste! Ik heb afgelopen augustus alleen een miskraam gehad bij 7+6 dus vind het nu nog allemaal super spannend.... Mag donderdag eerste echo maken 馃

4 maanden geleden
Reactie op BevlogenPlaneet035429
Ik ook de 28ste! Ik heb afgelopen augustus alleen een miskraam gehad bij 7+ ...
Dat is wel spannend dan indd ik hooo voor jou nu natuurlijk op goed nieuws ik hrb een echo ook al laten makrn omdat ik een nacht zulke hevtige klachten had dat ik dacht dit is het einde maar gelukkig klopte het hartje nog moest de echo wel zelf bekostigen maar koste maar 25 euro dus dat viel nog wel mee

4 maanden geleden
Reactie op Hnvd
Gezellig! Volgens m鈥檔 laatste menstruatie ben ik 23 juli uitgerekend, maar ...
Ik wel maar stel het gaat dan mis heb je ook steun van je naasten de rest van de mensen vertellen wij het met kerst 馃ぉ

4 maanden geleden
Reactie op Roooosje
Ik ben naar eigen berekening 27 juli uitgerekend en heb as maandag de echo. ...
Ik duim met je mee!! Ik kijk tegelijkertijd uit naar donderdag maar zie er ook echt tegenop.... Erg spannend

4 maanden geleden
Hoi allemaal, ik ben ook de 26ste uitgerekend en heb over anderhalf week me eerste echo en vind het super spannend

4 maanden geleden
Deze week eerste echo gehad, alles leek goed! Uitgerekend zoals het nu lijkt op 26 juli. Ben ontzettend vermoeid, elke dag om 20:30 uur in m'n bed... En behoorlijk misselijk. 馃崁

4 maanden geleden
Volgende week dinsdag eerste echo.. spannend! Na eerste keer proberen meteen zwanger, zeer welkom 馃グ