1214 Reacties

vorig jaar

Daarbij meteen mijn struggle: Ik ben gisteren flauw gevallen, ik dacht er niet meteen aan om de verloskundige te bellen hierover. Nu sprak ik gisteravond een vriendin die het heel raar vind dat ik niet even gebeld heb. Zou ik dat vandaag alsnog doen? Ben ook gisteren wel hele dag futloos geweest en extreeeeem moe

vorig jaar

Ik zou met flauwvallen even bellen. Als het niks is ben je gerust gesteld en als het wel iets is er vroeg bij. Knuffel en komt goed!

vorig jaar

Reactie op Irisvk98

Daarbij meteen mijn struggle: Ik ben gisteren flauw gevallen, ik dacht er ...
Ik zou even belle mischien toch ijzer te kort ofzo! Heb ik ook en nu met wat extra ijzer voel ik me ook een stuk minder futloos

vorig jaar

Hahaha ik had er ook al zoeen geopend maar werd nauwelijks gebruikt

vorig jaar

Ik was een week geleden ook flauw gevallen en toen even verloskundige gebeld. Zij stelde mij gerust dat het vaker gebeurt als je al tijdje stilzit en dan abrupt opstaat. Ze schrok er niet van en zei meestal niks ernstigs maar doe rustig aan rest van de dag, eet elke twee uur iets en doe een dutje s middags. Sindsdien niet meer gebeurt. Ik zou dus gewoon even je verloskundige bellen. Het is sowieso goed als ze het weet denk ik. En misschien heeft ze nog tips voor je.

vorig jaar

Ik ben ineens niet meer blij om zwanger te zijn en de zin is ook weg om vanavond naar de echo te gaan… ik snap er niks van, is dit normaal? 😭
Ik ben ineens niet meer blij om zwanger te zijn en de zin is ook weg om van ...
Hormonen zijn een bitch.. komt wel weer...

vorig jaar

Ik had dit in mijn eerste zwangerschap ook. Ging heel erg op en af in het begin, vaak kwam het bij mij door alle gedachtes over wat er allemaal zou gaan veranderen. In de loop der tijd went dat ook en keek ik er steeds meer naar uit. Komt allemaal goed 🫶🏼

vorig jaar

Misschien is het een soort beveiliging van je lichaam. Stel dat het fout is bij de echo, is het op deze manier misschien makkelijker te verwerken? Dan zou het na een goede echo weer goed moeten voelen

vorig jaar

Zijn er meer die pas voelen dat ze moeten plassen als het al heel erg is? Dan moet ik ook meteeeen gaan anders word ik er misselijk van.

vorig jaar

Reactie op Irisvk98

Zijn er meer die pas voelen dat ze moeten plassen als het al heel erg is? D ...
Ja het ene moment wel het andere moment valt het mee Maar vaak wel het gevoel hebben dat ik moet plassen en dan meteen moeten gaan anders plas ik bijna in me broek

vorig jaar

Reactie op Irisvk98

Zijn er meer die pas voelen dat ze moeten plassen als het al heel erg is? D ...
Ik heb precies hetzelfde!

vorig jaar

Reactie op Irisvk98

Daarbij meteen mijn struggle: Ik ben gisteren flauw gevallen, ik dacht er ...
Ik heb dit ook al 2x bijna gehad. Ik heb een hele lage bloeddruk dus denk daardoor. Wellicht heb jij dit ook?
Ik herken dit heel erg. Iedereen begint over een roze wolk waarin je zogenaamd zou moeten komen zitten? Nou noem het gerust een zwarte wolk. Weet niet wat er leuk moet zijn aan een zwangerschap hoor 😂 Kotsen, vermoeidheid, overprikkelbaar, hoofdpijn, buikkrampen, verstopt zitten, zorgen maken over of het nog wel leeft. Nouuu echt , ik ben er klaar mee en vraag me dagelijks echt af, of ik dit nog wel 7 maanden lang wil. Maarja, het hoort erbij zeggen ze & ze zeggen ook dat het wel goed komt namate de zwangerschap zich vordert. Bij mij is het de eerste zwangerschap & heeft ook oprecht wel echt te maken met het feit, dat het heel onverwachts was & ik weet dat er nu opeens heel veel gaat veranderen

vorig jaar

Reactie op Chiemmie 🤰🏻

Ik herken dit heel erg. Iedereen begint over een roze wolk waarin je zogena ...
Ja precies!!! Ik denk bij mij ook misschien het besef dat alles gaat veranderen, jij ook veel sterkte met dit gevoel ❤️

vorig jaar

Dag moeders, ik heb de eerste echo gehad toen ik 7 weken was 2de echo heb ik ingepland als ik 10 +5 weken ben. Wanneer moet ik mijn 3de echo plannen? (Ps de weken gaan langzaam)

vorig jaar

Dag moeders, ik heb de eerste echo gehad toen ik 7 weken was 2de echo heb i ...
Je tweede echo is je termijnecho, daar meten ze hoe ver je bent. Aangezien de 13 weken echo (3e) moet plaatsvinden tussen 12+3 en 14+3 moeten ze eerst exact weten hoe ver je bent. Tijdens die afspraak worden als het goed is de 3e en 4e echo afspraak ingepland

vorig jaar

Als jullie het aan je werk gaan vertellen, lichten jullie dan eerst je leidinggevende in middels een privé gesprek of knallen jullie het gewoon in een groepsapp waar iedereen in zit?

vorig jaar

Reactie op iKat

Als jullie het aan je werk gaan vertellen, lichten jullie dan eerst je leid ...
Ik werk op een KDV en m'n leidinggevenden zagen het toen ik de baby aanmeldde in het systeem🫣. Maar als ik dat niet had gedaan, zou ik ze het wel eerder vertellen ja.

vorig jaar

Reactie op iKat

Als jullie het aan je werk gaan vertellen, lichten jullie dan eerst je leid ...
Dat is net hoe goed je zit met je baas denk ik. Mijn baas is een zuurpruim en heel zakelijk. Dus voor gekozen om het netjes privé als eerste te laten weten.