17 Reacties
gisteren
Mijn dochtertje van bijna 5 maanden heeft dit nu ook al een week. Omdat ze ook telkens verhoging/koorts heeft, zjjn we naar de dokter geweest. Waarschijnlijk een infectie. Mijn dochter heeft met momenten veel pijn aan haar buik en dan kerst ze het uit. Ervaar je dit ook zo? Haar ontlasting wordt momenteel onderzocht op parasiet en bacterie...
gisteren
Ik vind dit eerder een viruspoepje.
Beetje diarree achtig met slijm van de verkoudheid.
Door het vaak poepen kunnen de billen snel kapot gaan.
Goed insmeren en zo nu en dan later luchten op een puppy matje ❤️
gisteren
Reactie op KittyNootje
Beetje diarree achtig met slijm van de ...
Ik denk dit. Mijn dochter heeft het nu 2 weken minimaal. Begin toch even met de druppels probiotica. Ze is over 2 dagen 5 mnd. Dus idd 4,5mnd ongeveer.
Verkouden ook etc. Ze poept ook de hele dag door. Ik vergelijk het met pesto
pesto. Zo ziet het uit. Maar eigenlijk zelfde hier!!
gisteren
Hier ook geen koorts. Krijg de billen met geen mogeljkheid rustig. Lijkt wel zuur.
Mijn kinderen waren laat met tanden. Dat idee/optie sla ik even over. Wat wel? Geen idee
gisteren
Reactie op Advsvde
Oke, zie namelijk nog niks gezien dit al 6 dagen duurt.. of hoe lang van te ...
Kan je voelen
gisteren
Hier ook gehad. Bijna drie weken.. afgelopen weekend had ik zoiets; als dit maandag nog is bel ik de huisarts maar “gelukkig” het weekend weer redelijk normale poep… was gelig, soms met slijm, erg zure geur en indd wel 10x per dag verschonen. We hebben haar elke avond met de billen bloot in de box gehad want haar billetjes waren ook helemaal open… gaat nu gelukkig weer goed. Ze dronk daarbij ook erg slecht waardoor ik ook wel eens zorgen had over uitdroging maar ze bleef maar vrolijk en alert dus daarom niet gebeld… nu is het sinds drie dagen weer over (vandaag 21 weken)
8 uur geleden
Reactie op KittyNootje
Beetje diarree achtig met slijm van de ...
Het lijkt inderdaad op de poep die onze dochter van de week had bij een virusje.. (ook geen koorts of pijn, haar buik was een beetjw van slag, bij de oudste en bij mij ook) Was even een weekje, daarna weer terug naar normaal.