5 Reacties

20 uur geleden

Hi! Wat vervelend! Het heerst wel echt helaas. Ik zou gewoon je temperatuur goed in de gaten houden dat het niet te hoog wordt en kleine slokjes blijven drinken. Ook al komt het eruit dan nog blijft er wel iets van in je lichaam. Veel beterschap!

20 uur geleden

Reactie op Imke Nagtzaam

Hi! Wat vervelend! Het heerst wel echt helaas. Ik zou gewoon je temperatuur ...
Thanksssss 🤭nu voelt het niet alsof ze het maar zegt omdat ze me niet geloofd ofzo 💙

20 uur geleden

Hee wat vervelend zeg!!! Niet serieus genomen te voelen is het allerergste in de zwangerschap. Blijf voor jezelf opkomen! ❤️ Vraag om toch je bloeddruk te laten checken, want heb je ook last van: - hoge bloeddruk - tintelde vingers - wazige zicht - sterretjes zien - gevoel van een strak band om je buik Kan dat een teken zijn van zwangerschapsvergifting. En dat lijkt me toch wel iets dat je VK graag wil uitsluiten. Dus ik zou weer bellen en gewoon blijven aangeven dat je erg bezorgd bent!!! En als zij geen tijd heeft voor je te zorgen, dan moet ze je maar doorverwijzen naar het ziekenhuis zodat je daar naar de verloskamers kunt bellen voor zorg. Toen ik in het ziekenhuis aangaf hoofdpijn te hebben, waren ze direct gealarmeerd omdat het een teken is van zwangerschapsvergifting.

19 uur geleden

Buikgriep heerst inderdaad heel erg nu. Als je er niet gerust op bent kun je altijd vragen of ze je bloeddruk meten, maar dit is niet handig direct na het spugen 🙈🙈 dan kan je bloeddruk sowieso wat hoger zijn. Mocht je toch het gevoel hebben van buikgriep laat iemand ors regelen en als je dat heel smerig vind lekker een aantal flesjes aquarius ☺️☺️ Het voelt nu niet lekker maar als je daar regelmatig slokjes van neemt krijg je in ieder geval vocht binnen dit is het belangrijkste. Sterkte het is niet niks om op dit termijn nog ziek te worden 😫

19 uur geleden

Je zou een zetpil paracetamol kunnen proberen.