12 Reacties

Ja ik begrijp je ENORM

gisteren

Ik begrijp je heel goed!

Reactie op GoudenKolibrie862618

Ja ik begrijp je ENORM
En ik zei eerst ook nog is dat ik niet wachten tot ze ouder was en dat ik de “newborn” fase niet leuk vond😂
Jaaa ik snap je🥹🥹🥹 Maar het thuiskomen en een grote glimlach krijgen is ook geweldig
Ik heb moeite met afscheid nemen. Alles is definitief de laatste keer. Dit is de 4e namelijk. Ik merk dat ik dr nog steeds in 56 wil proppen!! Ik krijg dit nooooiiitt meer terug 🥲🥲🥲

Ik heb moeite met afscheid nemen. Alles is definitief de laatste keer. Dit ...
Dat lijkt me idd nog lastiger. Ik ben zelf ongepland zwanger geraakt en jong (20) dus wil hierna ook even geen kindje want doe het alleen. Dus het idee dat het nog 10 jaar kan duren voordat dit nog is gebeurt vind ik al lastig😂

Reactie op Rachelderuiter

En ik zei eerst ook nog is dat ik niet wachten tot ze ouder was en dat ik d ...
Ik heb dit precies hetzelfde hahah. Zit de heletijd naar kleine ini mini fotos van haar te kijken. Het is gewoon nu al geen baby baby meer.

gisteren

Vreselijk he! Luca is mn 2e en dat lijkt allemaal nog sneller te gaan 🫡. Mijn eerste baby wordt vrijdag 4. Janken. Dus extra genieten nu ze nog een beetje klein zijn 🥹🥹🥹🥹🥹

Reactie op Rachelderuiter

Dat lijkt me idd nog lastiger. Ik ben zelf ongepland zwanger geraakt en jon ...
Snap ik! Had bij mn eerste dezelfde leeftijd. K zat alleen totaal anders in de wedstrijd toen. Ook waren er minder toegankijke forums toen. Babybytes was er. Toch anders dan hier merk ik. Plus vreselijke zwangerschappen. Wilde liever helemaal niet meer haha

gisteren

Heel herkenbaar! Ik zit regelmatig te huilen als ik naar de foto’s kijk van de kraamperiode… of nadenk over de bevalling etc. Vooral ‘s nachts🤭

gisteren

Ik heb moeite met afscheid nemen. Alles is definitief de laatste keer. Dit ...
Ik voel dit zo erg wij hebben dit ook onze kleine meid is echt definitief de laatste en ja dan voelt alles zo extra zwaar kleertjes opruimen eerste baby dozen opruimen. Onze oudste is 10 en de jongste 5 maanden

gisteren

Ik herken dit van mijn middelste was ook super snel en was heel snel geen echte baby meer. . (Hij kroop met 6 maanden en liep met 10 maanden 😅). Dus dat was ook echt geen baby meer toen. Dus snap je gevoel. En probeer er over te praten want dan kan je er wat ruimte aan geven. Nu meisje wat niet moeilijk is maar allemaal wel prima vind. Ze is wel sterk maar rollen weekendje gedaan en ze vind het wel weer prima 🤣 dus nog langer baby.