12 Reacties

1 zakje is toch 4 gram? Dat is echt wel heel veel. Onze arts adviseerde om 2/2,5 gram te geven met de eerste fles van de dag. En je zou dit ook om de dag kunnen doen.

6 dagen geleden

Reactie op EvenwichtigeGletsjer097817

1 zakje is toch 4 gram? Dat is echt wel heel veel. Onze arts adviseerde om ...
Ja we hebben 1 zakje voorgeschreven gekregen. Halfje hebben we al geprobeerd, maar hier kreeg hij dan weer hele stevige ontlasting en veel buikpijn van. Onze kinderarts zei dat het ene baby鈥檛je gewoon meer nodig heeft dan het andere

5 dagen geleden

Herkenbaar! Heel irritant elke ochtend haha. Het komt waarschijnlijk niet (alleen) door macrogol maar simpelweg doordat baby鈥檚 鈥榮 nachts helemaal ontspannen zijn en dan poepen. Hier hebben we het 3 weken lang elke ochtend gehad en de laatste dagen doet ze het ineens niet meer en gebeurt het random op de dag.

5 dagen geleden

Reactie op Geleenhoorn8047

Herkenbaar! Heel irritant elke ochtend haha. Het komt waarschijnlijk niet ...
Jaa echt heel irritant haha! Hopelijk hier ook binnenkort klaar 馃檹馃徎

4 dagen geleden

Wij doen nu de ene dag zakje forlax 4mg en de dag erna een zakje pruimen geven van elkaar kitchen! Dit gaat tot nu toe goed. Helemaal stoppen met de forlax gaat hier ook nog niet dan weer verstopt en veel pijn. Is heel erg zoeken maar ik kreeg als tip van me nicht om die pruimenzakjes te geven en dat werkt ook echt super en vind hij heerlijk misschien kan je die proberen?

3 dagen geleden

Reactie op Pippertje

Wij doen nu de ene dag zakje forlax 4mg en de dag erna een zakje pruimen ge ...
Dank voor de tip! Hij eet nog niet heel veel vaste voeding, zo鈥檔 zakje ken ik niet, maar is misschien wat veel? We zijn dit weekend met brood gestart en net iets minder macrogol+verdeeld over de dag en het lijkt eindelijk te verbeteren!

3 dagen geleden

Ik denk pruim geven als natuurlijk macrogol?

3 dagen geleden

Of om de dag

18 uur geleden

Geef je borstvoeding of kunstvoeding? En welke voeding gebruik je? Onze dochter had met kv ook hele erge verstopping krampen alles die kon soms wel 7/10 dagen niet poepen. Uiteindelijk ging ze super goed op nutrilon omneo en poepte daar ineens om de dag mee. Misschien nog iets om naar te kijken. (Ondertussen is mijn dochter 2,5 en heeft nog obstipatie klachten en geven wij nu ook dagelijks sinds 6 weken macrogol)

14 uur geleden

Reactie op mimi95

Ik denk pruim geven als natuurlijk macrogol?
We zijn nog vaste voeding aan het introduceren, dus dat is op dit moment geen directe oplossing 馃槉 Als hij consistenter een bepaalde hoeveelheid eet kan ik me dit voorstellen, maar hoop dat de darmpjes het tegen die tijd zelf ook meer op orde hebben

14 uur geleden

Reactie op Monatoetjeeee

Geef je borstvoeding of kunstvoeding? En welke voeding gebruik je? Onze doc ...
We geven Neocate, want hij heeft KMA 馃槉

4 uur geleden

Reactie op MMM4

Dank voor de tip! Hij eet nog niet heel veel vaste voeding, zo鈥檔 zakje ken ...
Het zit in zakjes van ellas kitchen! Is helemaal glad en makkelijk te geven. Je kan ook eventueel beetje op bordje doen en met lepeltje geven. Die van mij vind het heerlijk lurkt zo het zakje leeg maar doe ook wel is helft van zakje door ze fruithapje met broodkrummels erdoor. Hij poept zoveel beter nu. Hoe blij je kan zijn met poepluiers馃槀馃檲