7 Reacties

2 weken geleden

Zuigbehoefte? Speentje aanbieden ipv melk? Ik geef bv. Dus hier 0x doorgeslapen. Maar ik merk hier dat als ze moe is ze gaat drinken naar dit eigenlijk niet persee wilt/hoeft. Dus ze drinkt maar ik merk onrust. Als ik haar speentje geef is dat ook voldoende. Ze wilt eigenlijk gewoon slapen dus wilt graag sabbelen enz. Alleen die melk hoeft niet persee

2 weken geleden

Reactie op GoudenKolibrie862618

Zuigbehoefte? Speentje aanbieden ipv melk? Ik geef bv. Dus hier 0x doorgesl ...
Dat vergat ik te vermelden: vaak probeer ik twee keer een speen om te checken of hij echt melk wilt. Maar dan hoor ik 鈥榤 vaak na een kwartier weer. Ik weet ook dat het wel normaal is dat ze tot ongeveer 6 maanden nachtvoeding nodig hebben, maar ik wil voorkomen dat er een associatie met drinken ontstaat

2 weken geleden

Doorslapen va. 7 tot 7 is eigenlijk pas normaal met 9 maanden + . Hier komt hij ook nog 2 x voor voeding

2 weken geleden

Waarom geef je de laatste fles niet om 21 - 22 uur? Snap nooit zo dat streven dat perse om 18.30 de laatste fles moet. Dan zit je kindje bijna 12! Uur zonder vocht en voeding.

2 dagen geleden

Reactie op MAW178

Waarom geef je de laatste fles niet om 21 - 22 uur? Snap nooit zo dat strev ...
Als we dit doen komt hij precies 3 uur later weer. Droomvoeding helpt bij deze niet. Bij onze eerste werkte dit perfect. Inmiddels komt onze zoon nu 4x. Het wordt alleen maar erger heb ik het idee :(

gisteren

Hier sliep hij juist altijd van 21:30 tot 6/7 maar nu sinds een aantal nachten komt hij tussen 3:30 en 4:00. inderdaad ook alleen in slaap te rijgen met een fles, hier drinkt hij hem alleen wel altijd helemaal op waardoor hij vaak over de liter gaat per 24 uur hier kreeg hij altijd 6 flessen van 150 maar dat word nu dus + nog een fles van vaak 120 ben heel benieuwd naar de tips馃 ik ben zo bang dat hij straks alleen nog met de fles in slaap kan vallen

gisteren

Reactie op Tessa0510

Hier sliep hij juist altijd van 21:30 tot 6/7 maar nu sinds een aantal nach ...
Dat lijkt een fase. Hebben we met onze eerste ook wel eens gehad. Het stopt vaak weer vanzelf. Ik lees dat vaker, dat van die liter. Onze krijgt 5x180 overdag en 鈥榮 nachts ongeveer nog 150 totaal. Daarmee zit hij ook ruim over een liter. Ik ben zelfs geneigd om de flessen op te hogen naar 5x210, omdat ik het gevoel heb een hongerige baby te hebben.