8 Reacties

Volgens mij had ik dat bij de eerste ook niet en borstvoeding ging heel goed, dus zou me er niet druk om maken :)

14 uur geleden

Hier een kleine cup B bij m'n eerste, dat is redelijk zo gebleven tot aan de bevalling. Na de bevalling duidelijk wel grotere borsten (en stuwing), en een tevreden ventje, want genoeg melk 🥳, soms zelfs te enthousiast, dan spoot t eruit vlak voor t voeden 😅 Kleinere borsten zeggen niks over hoeveelheid melk, dus ook niet hoeveel je borsten gegroeid zijn :)

13 uur geleden

De echte melkproductie komt na het loslaten van de placenta op gang. Dat je borsten tijdens de zwangerschap niet gegroeid zijn, wil niet zeggen dat de borstvoeding niet gaat lukken. Bij mijn eerste zwangerschap waren ze ook nauwelijks gegroeid. En nu iets meer maar ook niet veel

13 uur geleden

Jullie nemen met 3 reacties al m'n twijfels al weg 🩵❤️. Wat fijn om hier zo veel mamas te hebben en de optie te hebben om over dit soort dingen te praten. Erg dankbaar voor!

13 uur geleden

Mijn borsten zijn bij mijn 1e en nu 2e zwangerschap ook amper/niet gegroeid. Bij mijn 1e kindje is de borstvoeding ‘gewoon’ gelukt.

13 uur geleden

Ik heb niet het gevoel dat mijn borsten deze keer gegroeid zijn. De vorige keer zijn mijn tepels totaal niet veranderd nogsteeds heel bleek en plat. Alsnog 18 maanden borstvoeding gegeven. Deze keer zijn ze echt wel donker en aanwezigen geworden dus ik ben benieuwd of het nu gaat. Melk lekken zegt niks over je productie of slagingskans goede voorlichting wel ☺️☺️ Ik heb 2 vriendinnen van de itty bitty titty comitty die super goed borstvoeding konden geven ging bij hun juist heel makkelijk ☺️ Ik heb cup G. Ik heb heel veel gelekt tijdens mijn vorige zwangerschap en bij mij was het een strijd om genoeg melk te hebben 🙈 Dus het zegt allemaal helemaal niks.

13 uur geleden

Helaas bij beide kindjes borsten 0,0 groter tijdens zwangerschap. Eerste 13mnd borstvoeding gegeven. Formaat zegt niets! Maar wow wat was ik blij met stuwing in de kraamweek want éindelijk eens een keer grote borsten in m’n leven gehad😂😂

13 uur geleden

Ik ben tijdens de zwangerschap (34w vandaag) 11kg afgevallen en dit zie ik vooral aan mijn borsten 😅 dus ipv voller worden zijn ze net kleiner geworden, tepels zijn wel echt aan het veranderen. Ze voelen niet “vol” of hard aan, wel heb ik al momenten dat er iets lekt bij mij, maar zou je niet druk maken! Dit komt echt wel op gang binnenkort 🥰