52 Reacties
6 maanden geleden
Hier heeft hij blauwe ogen, net zoals mij en z’n zus. Maar het veranderd met de dag kan geloof ik tot 4 jaar veranderden als ik het goed heb
6 maanden geleden
Ik geloof dat je pas met een jaar goed kan zien welke kleur het uiteindelijk word. Hier zijn ze met 4,5e week nog steeds fel blauw🥰
6 maanden geleden
Hier ook 6wkn en donkerblauw en worden al lichter, de rest van de broers en zus hebben ook blauwe ogen. Weet dat het nog kan veranderen, maar bij ons zijn ze wel allemaal blauw gebleven. Zie bij jouw kindje wel echt meer bruin/groenig zoals eerder gezegd, die van ons zoontje zijn dan wel echt blauw!
6 maanden geleden
Ik vind dit ook heel lastig om in te schatten. Het lijkt wel iets aan de lichtere kant bij jouw zoontje?
Wil iemand bij mij meekijken? Wat zien of denken jullie? Zullen het lichte oogjes worden? Ze is 4 weken
😊

6 maanden geleden
Reactie op Roosjex123
Ik vind dit ook heel lastig om in te schatten. Het lijkt wel iets aan de li ...

Trouwens in bepaald licht is het zo, maar als het donker is zijn ze ook gewoon donkerder
VRIEND
5 maanden geleden
Ah ja spannend he wat het uiteindelijk zal worden. Bij m'n dochter waren ze donkerbruin met een groene gloed erover. Zijn uiteindelijk hazelnootbruin geworden. Zoontje heeft iets lichtere ogen dan zn zus en ook een groene gloed erdoor dus ben benieuwd. Hij is qua huid en haar ook meer de "Hollandse versie" van zn zus 🤣
4 maanden geleden
Dit was mijn baby newborn links
En nu met 11 weken oud aan de rechterkant.
Ben benieuwd of zijn ogen zo blijven... Mijn man heeft donkerbruin en ik heb bruin beetje hazle achtig.
Mijn oma heeft wel grijs/blauw/ groen ogen

4 maanden geleden
Hier zijn de ogen alleen maar lichter geworden na de geboorte 😁 eerst donker blauw , nu licht blauw.
4 maanden geleden
Hier was het blauw en nu nog blauwer 😍 mijn ogen tot nu toe. Papa heeft groen
3 maanden geleden
Even lekker speculeren.
Wat denken jullie dat de kleur wordt van de ogen van onze zoon? Ze zijn nu blauw/grijs met lichtbruin rondom de pupil. M’n vriend heeft bruine ogen ( onze dochter ook) en ik heb groene ogen met ook bruin rondom pupil.
Ik weet dat het nog lange tijd kan veranderen hoor! Maar omdat hij nu al zo vroeg ook bruin in z’n ogen heeft, vraag ik me af of ze blauw blijven. Maar bij m’n dochter veranderde de oogkleur wel op een andere manier, gingen ze van donkerblauw naar donkergroen naar bruin.

3 maanden geleden
Alweer 19 weken en nog niet veranderd.. partner en ik heb en beide deze ogen niet. Wij Hebben bruin

3 maanden geleden
Reactie op CookieDough
Alweer 19 weken en nog niet veranderd.. partner en ik heb en beide deze oge ...

Wat voor kleur is dit?

3 maanden geleden
Dir zijn ik en mn dochter nu, 17 week. Denken jullie dat dit zo blijft? Nu heeft ze mijn ogen echt exact maar der papa is spaans,,..

3 maanden geleden
Reactie op Rachelderuiter
Dir zijn ik en mn dochter nu, 17 week. Denken jullie dat dit zo blijft? Nu ...

Mn 1e zoontje had precies mijn blauwe ogen. Mn vriend bruin. Nu is hij 3.5 jaar en heeft hij groen met wat licht bruine ogen
2 maanden geleden
Echt een beetje grijs achtig maar wel erg donker! Zou dit bruin worden? Ik heb donkerbruin en m’n man blauw/grijs