14 Reacties

gisteren
Nee vreselijk. En dan ben ik 'pas' 33+3. Maar ik zwel ook op. Ik ben gewoon binnen want ik krijg ook weinig lucht

gisteren
Ik maakte net een selfie met die dikke buik en het enige wat gezwollen is, is mn hoofd en lippen. Dat had ik de vorige keer ook tegen het einde van de zwangerschap dus stiekem een beetje bang dat de bevalling er al aan komt (ben bijna 36 weken).
Sterkte aan allen met gezwollen voeten en handen. Lijkt me echt zo naar.

gisteren
Hier ook. Toen straks eventjes weg geweest en heb gewoon mijn sandalen in de auto moeten uitdoen de bandjes spande echt te hard 😭 nu binnen met de ventilator aan en voeten hoog. Krijg zelfs mijn ringen gewoon niet meer aan (passen nog maar tot de helft van mijn vinger🤣) Morgen 37weken maar met dat weer van nu mag hij toch wat vroeger komen van mij🥵🥵

gisteren
Voetenbadje met koud/lauw water en zout helpt tegen zwelling van voeten! En het geeft een relaxte gevoel 😄

gisteren
Hier ook enorme last van… gisteren de hele dag in het zwembad gezeten/ gelegen en had amper vocht in mijn benen, dus dat werkte mega goed voor mij

18 uur geleden
Oh wat een ellende he! Ik had het gisteren ook zo benauwd en moeite met ademen..vandaag gelukkig wat beter. Het koelt nu gelukkig weer af.. sterkte iedereen!

7 uur geleden
Reactie op Jbx92
Super gekke tip misschien, maar de huisdieren koelmatjes (van bijv action) ...
Ja die kun je straks ook gebruiken als de temperatuur van je baby te hoog is in de zomer.