14 Reacties

Nee vreselijk. En dan ben ik 'pas' 33+3. Maar ik zwel ook op. Ik ben gewoon binnen want ik krijg ook weinig lucht

gisteren

Reactie op GoudenKolibrie862618

Nee vreselijk. En dan ben ik 'pas' 33+3. Maar ik zwel ook op. Ik ben gewoon ...
Het is echt vreselijk!! Wat vervelend dat je ook weinig lucht krijgt. ☹️ Ik lig nu ook met de beentjes omhoog binnen op de bank. Buiten is mij te warm 😮‍💨

gisteren

Ik maakte net een selfie met die dikke buik en het enige wat gezwollen is, is mn hoofd en lippen. Dat had ik de vorige keer ook tegen het einde van de zwangerschap dus stiekem een beetje bang dat de bevalling er al aan komt (ben bijna 36 weken). Sterkte aan allen met gezwollen voeten en handen. Lijkt me echt zo naar.

gisteren

Hier ook. Toen straks eventjes weg geweest en heb gewoon mijn sandalen in de auto moeten uitdoen de bandjes spande echt te hard 😭 nu binnen met de ventilator aan en voeten hoog. Krijg zelfs mijn ringen gewoon niet meer aan (passen nog maar tot de helft van mijn vinger🤣) Morgen 37weken maar met dat weer van nu mag hij toch wat vroeger komen van mij🥵🥵

gisteren

Same hier! Genoeg (koud) water blijven drinken (genoeg drinken zorgt voor vocht afdrijving, hoe gek het ook klinkt) en tussendoor regelmatig handen/polsen/voeten/enkels met koud water afspoelen helpt bij mij enigzins.
Voetenbadje met koud/lauw water en zout helpt tegen zwelling van voeten! En het geeft een relaxte gevoel 😄

gisteren

Hier ook enorme last van… gisteren de hele dag in het zwembad gezeten/ gelegen en had amper vocht in mijn benen, dus dat werkte mega goed voor mij
Tis een ramp. Steunkousen aan en de benen omhoog! 😝

gisteren

Ja m’n voeten, enkels en handen zijn mega dik opgezwollen. Net even een koud voetenbadje gedaan. Verder voeten omhoog en veel water drinken.

18 uur geleden

Oh wat een ellende he! Ik had het gisteren ook zo benauwd en moeite met ademen..vandaag gelukkig wat beter. Het koelt nu gelukkig weer af.. sterkte iedereen!

17 uur geleden

Ik heb er ook super veel last van maar Epsom zout (magnesium) voetenbadje vind ik echt een aanrader! Sowieso lekker verkoelend en de magnesium helpt tegen de onrust in de benen en het vocht 👌🏽🥰

16 uur geleden

Super gekke tip misschien, maar de huisdieren koelmatjes (van bijv action) Zijn ideaal! Ik leg er eentje aan mijn voeteneind in bed als ik ga slapen. Als het echt heel warm word van tevoren in de koelkast leggen en dan nog meer verkoeling in bed!

7 uur geleden

Reactie op Jbx92

Super gekke tip misschien, maar de huisdieren koelmatjes (van bijv action) ...
Ja die kun je straks ook gebruiken als de temperatuur van je baby te hoog is in de zomer.

1 minuut geleden

Hier is het sinds gisteren ook echt heel erg. Heb vandaag al met steunkousen aan gezeten, coldpacks erop, zowat de hele dag al met m'n benen omhoog, maar het wordt niet minder. En dan is het vandaag nog niet eens heel warm... zie echt op tegen komende week..