10 Reacties

3 dagen geleden

Slijm prop was bij mij wel echt een slijmerige draad, die niet in mn onderbroek zat maar er echt uit hing 馃槀 ( sorry mega goor ) ik had het zoals op deze foto: ik verloor slijm proppen vanaf 30 weken in mijn Vorige zwangerschap, slijmprop maakt zich telkens opnieuw aan! Wel zou ik je vk even op de hoogte stellen.

3 dagen geleden

Reactie op angelabels

Slijm prop was bij mij wel echt een slijmerige draad, die niet in mn onderb ...
Het was met afvegen dat het op mijn papiertje zat. Maar toen ik het oppakte (ook heel goor) was het wel een beetje taai maar wel dat ik het nog uit elkaar kon trekken zonder rood dan 馃檲. Hopelijk wordt het weer opnieuw aangemaakt. Met hoeveel weken ben je uiteindelijk bevallen?

3 dagen geleden

Vond het hier op lijken

3 dagen geleden

Ik ben een groot deel van mijn slijmprop verloren met 21 weken. Dit was ook zonder bloed. Wel ben ik toen naar de gynaecoloog gegaan voor een controle, maar gelukkig bleek er verder niks aan de hand. Zij zei me dat de slijmprop opnieuw aangemaakt wordt. :)

3 dagen geleden

Slijmprop wordt gewoon weer opnieuw aan gemaakt je kan even een afspraak maken bij gynaecoloog voor de zekerheid voor je eigen geruststelling

3 dagen geleden

Reactie op Anno27

Het was met afvegen dat het op mijn papiertje zat. Maar toen ik het oppakte ...
Ik ben bij 40 weken en 3 dagen bevallen!

3 dagen geleden

Reactie op Anno27

Het was met afvegen dat het op mijn papiertje zat. Maar toen ik het oppakte ...
Ik heb ook wel eens met rood gehad, toen was er ook niets aan de hand! Het is indd heel taai, echt vreemde substantie 馃槀馃

2 dagen geleden

Ik verlies ook regelmatig stukjes slijm ,en best wel stevig ook Maar ben pas 26 weken. Ik begrijp dat dit kan aangroeien ? Er zit geen bloed bij

gisteren

Volgens mij gaat een slijmprop vaak gepaard met licht bloedverlies. Ten minste dat had ik bij m'n eerste