9 Reacties

vorige week

Eerste inleiding en ook zo'n 6 uur over gedaan en bij de 2de vanaf de eerste wee tot bevalling iets meer dan 2 uur. Ben benieuwd wat het bij mij nu gaat worden met de 3de

vorige week

Zo dat is helemaal vlot! De tweede was een natuurlijke bevalling dus? Hoe heb je dat ervaren zo snel? Was dat heftig?

vorige week

Reactie op Mickeymrn

Zo dat is helemaal vlot! De tweede was een natuurlijke bevalling dus? Hoe h ...
Ja de 2de was een natuurlijke bevalling. En mijn ervaring is heel positief. Het was zeker heftig aangezien ik geen pijnstilling meer kreeg maar kijk er met een heel goed gevoel op terug. Beter dan me inleiding.

vorige week

Hi! Weten jullie vanaf wanneer je moet rekenen qua inleiding? Ik werd ingeleid met 39 weken, eerst een ballon, daarna naar huis en 24 uur later om 07:00 moesten we ons melden in het ziekenhuis. Ik had toen door de ballon al 3cm, maar nog geen weeen ofzo van mezelf. Rond 08:00 braken ze mijn vliezen en infuus met weeen opwekkers en toen begon het pas “echt” qua weeen. Om 13:00 begonnen met persen en om 15u was de kleine er. Geen idee hoeveel “uur” ik dan voor deze bevalling moet rekenen, maar mijn gyn zei destijds dat ik best snel was voor een eerste en een inleiding? En nu dus ook heeeel nieuwsgierig hoe de 2e bevalling gaat zijn! Hoop dat het deze keer wel natuurlijk lukt, dus heel fijn om ervaringen te lezen, ook voor 2e inleidingen natuurlijk:)

vorige week

Hier 4 natuurlijke bevallingen en elke keer een andere duur, 1e wat lange 2e 1,5uur, 3e paar uur langer, 4e inleiding met 22wkn zwangerschap in 6uurtjes. Dus denk dat er niets voor te zeggen is.

vorige week

Eerste bevalling ingeleid op een dinsdag en uiteindelijk is ze vrijdag geboren (stuit bevalling) m’n lichaam pakte de inleiding niet lekker op. Uiteindelijk vanaf vliezen breken tot bevalling heeft het 10uur geduurd. Tweede bevalling vanaf eerste weeen tot geboorte ook 10uur ongeveer. Laatste 5uurtjes waren pittig qua weeen maar uiteindelijk van 4cm tot geboorte in 55minuten 😅

vorige week

Reactie op kimnnl

Hier 4 natuurlijke bevallingen en elke keer een andere duur, 1e wat lange 2 ...
Ja vind het ook wisselend wat ze zeggen. Verloskundige zegt nu, kwam door de inleiding, hoeft bij natuurlijk bevalling niet zo te zijn terwijl ze na mijn bevalling van de eerste in het zkh juist zeiden: jij kan snel bevallen, dat beloofd wat voor de volgende bevalling

vorige week

Reactie op SBB13

Hi! Weten jullie vanaf wanneer je moet rekenen qua inleiding? Ik werd ingel ...
Ik ben zelf gaan rekenen vanaf het breken van de vliezen. Ik kreeg 23.00 ballonnetje en de volgende ochtend om 7.00 vliezen gebroken. Om 13.00 persweeen en om 13.20 was hij er.

vorige week

1ste x ingeleid ivm te hoge bloeddruk. Bevalling van 4 uur. 2de Bevalling spontaan met 40+2 en bevallen in 3 uur tijd