Hoe oud is je kindje nu? Ik hoop dat sprong 5 nog niet zo bale begint want sprong 4 was net achter de rug, was zo intens en duurde ook zo lang… even rust zou wel fijn
Hier ook zo, normaal altijd zo rustig en altijd lachen. Nu is het een heel drama voor driekwart van de dag 🙈
Nieuwe dingen met hem uitproberen lijkt hem er echter wel iets van af te leiden. Af en toe even rechtop zitten, de kerstboom aanzetten, etc. Houdt hem gelukkig even bezig :)
We hebben een weekje onrust achter de rug met slechter slapen, maar lijkt hier nu weer goed te gaan.
Meneer kan nu ineens helemaal zelfstandig rollen alle kanten op en ook twee tanden erbij. Wat gaat het hard allemaal 😅
Hier ook al bijna een week drama. Enorme strijd om te slapen, vertoond alle vermoeidheidssignalen maar geeft er gewoon niet aan toe. Niet in bed, niet op schoot, alles is krijsen krijsen. En als het dan lukt... 20 minuten later wakker. Worden er echt helemaal gestoord van.
Ik vrees dat het bij ons ook weer begonnen is… Ging eindelijk 2 weken super goed. Maar vannacht weer vaker wakker, overdag niet meer zelfstandig in slaap vallen terwijl hij wel super moe is. Veel huilen. Maar sinds dit weekend rol hij ook ineens van buik naar rug én andersom, wie weet heeft het daar nog mee te maken.. Hij is nu 22 weken
Hier ook .. veel wakker snachts. Heel vaak willen drinken maar wel kleine beetjes. En kan hem geen seconde neerleggen want dan is het huilen. Hij slaapt alleen in m’n armen na heel veel moeite. Hoe lang gaat dit durennnn
Mijn zoontje is 23 weken en sinds 5 dagen meer aandacht willen dan normaal slapen gaat gelukkig nog goed hier dus deze mama heeft tot nu toe niks te klagen over sprong 5
Bij ons lijkt het begonnen te zijn, het laatste dutje van de dag is in eens moeilijk… ze weigert nu regelmatig het laatste dutje. In de nacht ook wat vaker wakker en nachtslaap is ook wat onrustiger 🫠