8 Reacties

14 uur geleden

Oh wauw! Wat vlot.. Ik vind mijn kleine al snel met haar kruipen en zelfstandig zitten... Ze probeert zich al wel overal aan op te trekken om te gaan staan. Dus wij hebben ook haar bed al omlaag gedaan voor t geval het haar lukt 🤭

14 uur geleden

Ja Zeker weten. Dit is een filmpje met hoe hij zichzelf optrekt en gaan staan alleen doet ie het niet. Maar inderdaad de kleine man maakt enorm grote stappen

14 uur geleden

Reactie op RelaxedDolfijn394596

Ja Zeker weten. Dit is een filmpje met hoe hij zichzelf optrekt en gaan sta ...
Haha ja op de bank doet onze kleine meid het ook .. of als ze op schoot zit dat ze gaat staan 🤭 Makkelijk om te oefenen denk zo

13 uur geleden

Ja de tijd gaat zo snel. Mijn zoontje deed dit al met 4 maanden
Wat knap allemaal!! En dan he je mijn baby die alles op een rustig tempo doet hihi🙈. Ze is nu bezig met oefenen om te tijgeren. Dit soort dingen duren nog wel ff denk ik en is ook het niet erg.

12 uur geleden

Mijn zoontje draait nog niet om van rug naar buik 😅 hij doet alles lekker op zijn eigen tempo.

11 uur geleden

Wat knap! Nee mijne is druk bezig met rollen en tijgeren. Kan ook niet zelfstandig zitten. Helemaal niet zichzelf optrekken om te staan. 🥰

9 uur geleden

Wauw wat een snelle Jelle!! Ik vind het zo leuk om die verschillen van iedereen te lezen. Hier een heerlijk luie baby die net sinds 2 weken van rug naar buik rolt 😄. Onze jongens waren allemaal niet zo snel 🫢