De tijd gaat toch veel te snel…
Sinds 2 dagen trekt mijn baby zich op aan de rand van de co-sleeper en de box. Zeker de rand van de co-sleeper is laag en komt bij haar iets boven haar navel. In de co-sleeper weet ze zichzelf zelfs rond te lopen.. hoe dan?! 6 maanden oud en dan al zulke mijlpalen. Zijn er meer baby’s die gaan staan en zelfs beginnen met stapjes zetten?
Wij gaan de box vandaag omlaag doen en verplicht oefenen met slapen in het ledikantje want ik doe nu ‘s nachts geen oog dicht ivm veiligheid..
Oh wauw! Wat vlot.. Ik vind mijn kleine al snel met haar kruipen en zelfstandig zitten... Ze probeert zich al wel overal aan op te trekken om te gaan staan. Dus wij hebben ook haar bed al omlaag gedaan voor t geval het haar lukt 🤭
Ja Zeker weten. Dit is een filmpje met hoe hij zichzelf optrekt en gaan staan alleen doet ie het niet. Maar inderdaad de kleine man maakt enorm grote stappen
Wat knap allemaal!! En dan he je mijn baby die alles op een rustig tempo doet hihi🙈. Ze is nu bezig met oefenen om te tijgeren. Dit soort dingen duren nog wel ff denk ik en is ook het niet erg.
Wauw wat een snelle Jelle!! Ik vind het zo leuk om die verschillen van iedereen te lezen. Hier een heerlijk luie baby die net sinds 2 weken van rug naar buik rolt 😄. Onze jongens waren allemaal niet zo snel 🫢