14 Reacties

20 uur geleden
Ja hoor bij ons stond dat je vooraf echt nog wel een glas water mocht en je je medicijnen gewoon in moest nemen.
Dus ik heb nog een glas water leeggedronken voor ik weg ging 🤣

19 uur geleden
Reactie op Mommyb93
Ik neem die altijd sochtends in 😅
Voor een betere werking werd mij savonds aangeraden dan kon de bloedverdunner beter werken

17 uur geleden
Ik neem Ascal ook ‘s ochtends. Dit deed ik ook bij mijn vorige zwangerschap en toen heeft het prima gewerkt. Ik had gehoord dat het beter was om het ‘s avonds in te nemen als je last had van bijwerkingen, zodat je er in de nacht niets van zou merken.

16 uur geleden
Reactie op Mamsiemoesie
Ik neem Ascal ook ‘s ochtends. Dit deed ik ook bij mijn vorige zwangerschap ...
Ook de werking van de tablet is savonds beter werd mij geadviseerd

6 uur geleden
Ik lees tegenstrijdige info over water drinken dus nu erg in twijfel 🤷♀️ 😕 (atal med. in zorg domein staat geen water drinken, info blad van verloskundigen staat dat gewoon water mag drinken) al mail gestuurd ook naar verloskundige 🤪 heel erg gespannen voor mijn afspraak (over 2 wkn!) omdat vorige keer toen zwanger was, ben flauwgevallen in het ziekenhuis 🫣😞

6 uur geleden
Reactie op firegirl427
Ik lees tegenstrijdige info over water drinken dus nu erg in twijfel 🤷♀️ ...
Ik had aangegeven wel water gedronken te hebben in de ochtend bij het opstaan rond 7:30 de afspraak was 8:15 ik ga geen 12 uur geen water drinken dat voelt echt vies ofzo.
Droge mond zo in de ochtend.
Dit was volgens haar geen probleem alleen tijdens het onderzoek zelf mag je geen water drinken (op een mini slokje na het suikerdrankje na)