14 Reacties

gisteren

Ik zou hem denk ik gewoon meenemen en om 11-12u innemen na de laatste meting.

gisteren

Ja! Medicatie mag je altijd innemen met een klein beetje water. Tenzij anders wordt vermeld!

20 uur geleden

Ja hoor bij ons stond dat je vooraf echt nog wel een glas water mocht en je je medicijnen gewoon in moest nemen. Dus ik heb nog een glas water leeggedronken voor ik weg ging 🤣
Maar de ascal moet je savonds innemen

19 uur geleden

Ik mocht mijn medicatie niet nemen, ook geen water ( emc )

19 uur geleden

Reactie op BewonderenswaardigeAzuur580714

Maar de ascal moet je savonds innemen
Ik neem die altijd sochtends in 😅

Reactie op Mommyb93

Voor een betere werking werd mij savonds aangeraden dan kon de bloedverdunner beter werken

19 uur geleden

Ja er staat ook in de brief dat water mag

19 uur geleden

Reactie op Mommyb93

Moet indd in de avond zeggen ze 🤗

18 uur geleden

Reactie op m.flse21

Moet indd in de avond zeggen ze 🤗
Ga ik dat vanaf nu doen 😅

17 uur geleden

Ik neem Ascal ook ‘s ochtends. Dit deed ik ook bij mijn vorige zwangerschap en toen heeft het prima gewerkt. Ik had gehoord dat het beter was om het ‘s avonds in te nemen als je last had van bijwerkingen, zodat je er in de nacht niets van zou merken.

Reactie op Mamsiemoesie

Ik neem Ascal ook ‘s ochtends. Dit deed ik ook bij mijn vorige zwangerschap ...
Ook de werking van de tablet is savonds beter werd mij geadviseerd

6 uur geleden

Ik lees tegenstrijdige info over water drinken dus nu erg in twijfel 🤷‍♀️ 😕 (atal med. in zorg domein staat geen water drinken, info blad van verloskundigen staat dat gewoon water mag drinken) al mail gestuurd ook naar verloskundige 🤪 heel erg gespannen voor mijn afspraak (over 2 wkn!) omdat vorige keer toen zwanger was, ben flauwgevallen in het ziekenhuis 🫣😞

6 uur geleden

Reactie op firegirl427

Ik lees tegenstrijdige info over water drinken dus nu erg in twijfel 🤷‍♀️ ...
Ik had aangegeven wel water gedronken te hebben in de ochtend bij het opstaan rond 7:30 de afspraak was 8:15 ik ga geen 12 uur geen water drinken dat voelt echt vies ofzo. Droge mond zo in de ochtend. Dit was volgens haar geen probleem alleen tijdens het onderzoek zelf mag je geen water drinken (op een mini slokje na het suikerdrankje na)