13 Reacties

gisteren

Hier bleven eerst ook 2 namen over, maar toen merkte ik bij één dat ik echt een bepaald gevoel had als mijn man de naam uitsprak haha. Vond dat zoooo loef! En de andere naam bleef gewoon een naam. En je kunt misschien ook nog het geboortekaartje al klaarzetten (of gewoon even eentje kiezen) en dan bekijken hoe je het vindt uitzien? Krijg je een bepaald gevoel, of past de een mooier bij de achternaam of jullie namen dan de ander.... Wij kunnen wel onze voorkeur gaan geven natuurlijk, maar uiteindelijk is het echt jullie keuze! En anders hopen dat je het voelt als hij in je armen ligt 🥰 Het is ook echt spannend om een mens gewoon een naam te geven zeg maar haha! Succes!!

gisteren

Heb je al een idee voor een geboortekaartje? Zet de namen daar eens op. Of schrijf ze inclusief jullie namen op papier. Spreek ze hardop uit. En kijk met alles waar jullie je het best bij voelen. Ik vind Fedde heel leuk, Lowan zou ik eerder Loan schrijven denk ik. Of je moet de w echt willen uitspreken natuurlijk

20 uur geleden

Beide super leuke namen! Ik ben persoonlijk meer van Lowan, maar dat is natuurlijk ook smaak. Wat doet het bij jullie eigen namen / achternaam? Heel herkenbaar de twijfel, wij hebben eigenlijk heel de zwangerschap één naam die we allebei leuk vinden, maar we blijven twijfelen. M'n vriend heeft een tweede naam die hij zelf leuker vindt, maar waar ik echt niets bij voel. Tis zo lastig om te bepalen of het de naam echt is he? Wij hebben de proef van het geboortekaartje ook met de naam gedaan die we beide leuk vinden en proberen hem dagelijks meerdere keren tegen elkaar te zeggen om het te laten groeien, maar het blijft geeoon hetzelfde. Maar andere namen vinden we echt niet. Succes nog even met de keuze en de laatste (warme) loodjes!

18 uur geleden

Ik vind fedde zo enorm lief

17 uur geleden

Ik vind fedde heel mooi

16 uur geleden

Persoonlijk vind ik Fedde heel leuk! Lowan hoor je nu best wel veel, (ook heel leuk hoor) maar misschien is Fedda dan weer origineler

16 uur geleden

Ik twijfel ook tussen twee namen en heb besloten om te kijken naar mijn gevoel wanneer de baby er is wat voelt beter en trekt haar meer aan. Succes met kiezen blijven beide leuke namen

16 uur geleden

Bij onze andere twee kinderen wisten we het (uiteindelijk) toen we hen als baby in onze armen hadden. Bij onze dochter was het zo’n 4 uur na haar geboorte en bij onze zoon na 3 dagen. In beide gevallen toen de rust terug keerde. Ik hoop het dit keer snel te weten - vooral omdat dat waarschijnlijk betekend dat de rust er snel is 😁

15 uur geleden

Onze eerste zoon heet Fedde. Vind Lowan persoonlijk niet een fantastische naam, mij te Amerikaans, maar dit is uiteraard een kwestie van smaak. Misschien goed om nog eens te bedenken of je beide namen over een paar jaar of als ze volwassen zijn nog steeds zo leuk vind? Dat hielp ons een keuze maken uiteindelijk

13 uur geleden

Lowan is de nt2-organisatie in Nederland. Dus dat vind ik heel raar eruitzien omdat ik het hiervan ken 😜

10 uur geleden

Onze tweede zoon heet Fedde, bij de eerste hadden we de naam ook al op ons lijstje staan, heel blij dat we er toch voor de tweede voor gekozen hebben 😍 wij kregen na zijn geboorte ook veel complimenten over dat mensen het zo’n mooie naam vonden.

9 uur geleden

Lowan 😍

7 uur geleden

Reactie op trotsemama4

Onze tweede zoon heet Fedde, bij de eerste hadden we de naam ook al op ons ...
Leuk! En hoe heet jullie 1e zoon? 😊