11 Reacties

vorige week
Heb je de verloskundige al gebeld?
Ik vind persoonlijk dat je dit lang door laat gaan, vaak word aangegeven na een uur a 1,5 even de verloskundige te bellen vooral op dit termijn.

vorige week
Ik heb dit zondag avond ook gehad om 7 uur begon het met lichte krampjes harde buik en hoe later het werd hoe erger tussen 9 en half 10 hoogte punt gehad dat ze rond de 5 min kwamen kon toen ook niet meer lopen zo wat echt drama van mij mogen ze er best zijnaad wel iets minder heftig als zondag graag😥🤣

vorige week
Ik heb precies hetzelfde, ben 25+5 nu. Ik denk steeds "ah joh zal wel mn groeiende baarmoeder zijn". Ook last van een soort perineum krampjes. Lees even mee

vorige week
Ik heb er ook de laatste tijd last van. Volgens de VK vaak een teken van teveel stress of te druk geweest, dus ik moet rustiger aan doen. Volgens haar kan het geen kwaad, tenzij het langer doorgaat (een paar uurtjes vind ik trouwens wel lang 😉), op regelmatige weeën lijkt of als er bloed of vocht verlies bijkomt, omdat dit kan duiden of een in gang komende vroeggeboorte.
Bij mij duurt het meestal niet lang en is echt alleen als ik te veel heb gedaan.
Voor de zekerheid altijd even bellen en laten checken, beter een keer te vaak dan een keertje te weinig 🙂

vorige week
Ik heb niet precies hetzelfde. Maar wel ongeveer... Heel erg last van harde pijnlijke buiken... 25 weken dus echt nog wel vroeg. Verloskundige gebeld en kwam langs voor controle. Gelukkig was alles goed! Maar moet wel rustig aan gaan doen vanaf nu. Vandaag gaat het gelukkig al wel stukje beter. Dat het niet meer zo pijnlijk is.
Maar wel heel vervelend ook voor jou...

vorige week
Ik heb hier ook last van… 24+1
Krampen, druk in de onderbuik, constante gevoel naar het toilet te moeten voor grote boodschap en ineens meer vochtverlies. Was er niet gerust op dus de vk gebeld.
Ze is voor de zekerheid langs gekomen en getest of er vruchtwater lekte. Gelukkig was dat niet aan de hand. Waarschijnlijk een grote groeispurt van de kleine. Rust houden & kruik om te ontspannen. Maar toch altijd goed om bij twijfel de vk de bellen!

vorige week
Reactie op Wens 1998
Ik heb dit zondag avond ook gehad om 7 uur begon het met lichte krampjes ha ...
Ik heb dit ook maandagnacht gehad. Het waren indalingsweeen. De kleine is helemaal ingedaald met zijn koppie in het bekken. In korte tijd. Het schijnt dat hij wel nog weer naar boven kan. Gewoon een lekker plekje zegt mijn vk.