12 Reacties

gisteren
Was het niet wat urine? Afscheiding wordt wel steeds meer en steeds dunner naarmate het einde van de zwangerschap nadert…

gisteren
Reactie op __TEIGETJE
Was het niet wat urine? Afscheiding wordt wel steeds meer en steeds dunner ...
Nee urine was het sowieso niet, ook bevestigd door de verloskundige. Dit dmv van geur en het feit dat ik echt wel gevoeld had als ik urine verloren had

gisteren
Ik heb het ook regelmatig. Is toch waterige afscheiding. Het druppelt er echt uit. Het blijft heel lastig in te schatten, zou me niet te druk maken totdat je een grote hoeveelheid vruchtwater verliest natuurlijk. De test van mijn vk is wel positief geweest, toen in het zh was het negatief. Die testjes schijnen vaker vals positief te zijn van de vk.😒

gisteren
Ik heb dit voor twee weken geleden precies zo gehad en toen heeft de vk ook een test gedaan waar negatief uit kwam. Was uiteindelijk toch inderdaad waterige afscheiding

gisteren
Ik heb het ook gehad!! Ziekenhuis vroeg toen om een wit maandverband erin te doen, echt zo'n basic ding zonder kleuren. Dan konden ze beter op afstand zeggen wat het is of dat ik langs moest komen.
Bleek afscheiding te zijn en omdat het toen heel warm was, wss ook nog zweet wat gewoon ervoor zorgde dat het meer leek in m'n grijze katoenen onderbroek!

19 uur geleden
Ik heb dit ook regelmatig, bijna 37 weken zwanger nu. Maandag kwam er een enorme plas uit en waren mijn onderbroek, broek en zelfs de vloer een beetje nat. VK adviseerde het op proberen te vangen in een boterhamzakje in mijn ondergoed. Bleek toch echt afscheiding te zijn en volkomen normaal!☺️

18 uur geleden
Ik had het bij de vorige zwangerschap.
Eerst voelde ik iets 2x knappen. Toen ik naar de badkamer liep verloor ik vocht. Toen heeft mijn vriend uit alle domheid het direct schoongemaakt. Daardoor was het niet te controleren en moest ik naar het ziekenhuis voor onderzoek. Het was toen ook geen urine, maar wat dan wel..
Uiteindelijk bij 41 weken "weer" vliezen gebroken ⛓️💥, dit was nu wel echt. We hadden overal glaasjes in het huis staan om het dit keer wel op te vangen.
Daarna bleef het ook door druppelen, dat was anders dan bij de eerste keer.

15 uur geleden
Wouw wat toevallig! Hier gisteravond ook.
Dat was even schrikken.
En werd er toch wel wat onrustig van.
Maar wist ergens wel, dat het niet dat was. Het rook ook niet naar iets anders.
Maar komt toch wel dichtbij hoor dames🙃
Gister ook te zwemmen geweest en dacht al dat ik een hap zwembad water had genomen zeg maar😆
Haha zal toch niet best wezen.
Uiteindelijk als je het opzoekt, is het heel normaal. De slijmvliezen zijn meer doorbloed en maken dan ook meer vocht aan op het eind, om het goed te houden daar beneden.
Maar wel in de gate houden, want het kan uiteindelijk overgaan naar vruchtwater😘
Good luck and much love❤️