737 Reacties
7 maanden geleden
Er is zeker wel verschil te zien.
Maar herken je gevoel, hier ook het idee dat het stil staat ;-)
Maar zo lang je die kleine voelt bewegen zou ik me zeker geen zorgen maken!
7 maanden geleden
Je buik groeit wel gewoon iets mee.
Maar de grote van buik zegt niks over het de kleine man. Sommige mensen krijgen een hele grote zwanger buik. En sommige vrouwen kunnen de hele zwangerschap hun eigen kleren aan. Dat zegt echt niks hoe de kleine man groeit.
En daarbij groeit de baby nu meer in vet dan in lengte. Daarom groeit je buik ook minder hard.
7 maanden geleden
Ik zie dat je je best wel vaak zorgen maakt in je topics 馃槄 maar je buik groeit wel mee hoor zie duidelijk verschil 馃槃
7 maanden geleden
Reactie op Wens 1998
Ja klopt komt ook om dat er al vaker dingen gezegt zijn waardoor ik me dan ...
Nou volgens mij doe je het harstikke goed 鉂わ笍
7 maanden geleden
Hier draag ik nog steeds 1 maatje groter in normale kleding nu 32 weken geweest 馃ぃ en maar 3 kilo aan gekomen. Buik vergelijk baar met 25 weken van de 1 ste zwangerschap. Geen extra groei echo鈥檚 nodig omdat het gewoon wel goed groeit 鈽猴笍 dus erg benieuwd of hij groot of nou juist klein is bij de geboorte, of dat hij nog een groeispurt maakt in mijn verlof wie weet
VRIEND
7 maanden geleden
De ene week groei je enorm en andere weken gaat het ineens wat rustiger. Niks geks. Mooie buik heb je mama 馃馃徎
7 maanden geleden
Reactie op Wens 1998
Dankjewel voor je goede uitsleg
Geen probleem. Snap je angsten heel goed! Loop ook geregeld met deze angsten. Alleen weet ik nu wat me te wachten staat aangezien het mij. 5de zwangerschap is en 4de kindje. Voor jou is dit allemaal nieuw en je hebt meteen heelveel dingen waar je op moet letten. Probeer het een beetje los te laten, enja dat is heel moelijk. Maar je kunt niet meer doen dan je al doet! Je hebt nu al alles over voor jullie kleine man. En doet er al alles aan om hem en jezelf gezond te houden. Wees trots op jezelf met de prestatie die je al hebt geleverd! Je doet het goed mommy to be 鈽猴笍. Vertrouw op jezelf!!
7 maanden geleden
Reactie op Wens 1998
Wat een lieve berichtjes dankje wel allemaal馃挋馃槉soms is het heel fijn dat j ...
Succes vandaag met de groeiecho 鈽猴笍.
7 maanden geleden
Reactie op Wens 1998
Wat lief dat je er aan denkt mag zo om kwart over 1
Spannend. Duim voor je dat alles goed is. Ik heb de doplerecho om 15:15 uur vandaag. Hey blijft spannend . en graag gedaan.
7 maanden geleden
Reactie op Wens 1998
Oh jij ook heel veel sucses dan die is nog iets spannender
Dankje wel. Zal strakjes wel laten weten hoe het is gegaan.