180 Reacties

3 maanden geleden

Zwanger zijn is... Plassen voor je echo afspraak omdat je brein gewoon minder goed werkt.

3 maanden geleden

Zwanger zijn is het ene moment alles geweldig vinden en het andere moment in tranen zitten omdat je het niet meer weet 馃檭

3 maanden geleden

Zwanger zijn is een extra pretecho inplannen omdat je je baby het liefst elke week wil zien 鉂わ笍

3 maanden geleden

10.000 keer per dag naar de wc moeten

3 maanden geleden

Zwanger zijn is in het eerste trimester nog alle fruit overgeven en sinds week 13 ineens niet meer

3 maanden geleden

Zwanger zijn is hele erge trek hebben maar na een paar happen propvol zitten

3 maanden geleden

Overgeven to the Max zelfs in het tweede trimester en hele dagen kunnen slapen.
Zwanger zijn is... Ergens heel veel zin in hebben en dan als je het gekocht en gegeten hebt het absoluut niet lekker meer vinden 馃馃き EN zwanger zijn is... Opeens zin hebben in alles wat je niet m谩g eten (ook als je het normaliter maar 2x per jaar at) 馃ゲ馃槀 Maar bovenal vooral een geweldige en dankbare ervaring! 鉂わ笍

3 maanden geleden

Zwanger zijn is.. het mooiste en de zwaarste 9 maanden van mijn leven.

3 maanden geleden

... honger maar geen trek hebben. ... 10 uur slapen op een nacht en toch moe wakker worden. ... zin hebben in koffie maar al aan je max van de dag zitten

3 maanden geleden

Zwanger zijn is overdag doodmoe zijn om vervolgens 鈥榮 nachts niet te kunnen slapen 馃槖

3 maanden geleden

Reactie op Bysaa

... honger maar geen trek hebben. ... 10 uur slapen op een nacht en toch mo ...
Ik ben zo dankbaar voor decaf 馃ぃ馃ぃ

3 maanden geleden

Zwanger zijn is frikandellen eten met feta om 9 uur in de ochtend.. (en de rest van de dag)

3 maanden geleden

Zwanger zijn is eten omdat je misselijk bent ipv niet eten omdat je misselijk bent. (2x buikgriep gehad afgelopen jaar)

3 maanden geleden

20 uur per dag slapen Zin hebben in iets, maar zodra je het voor je neus hebben overgeven Om het half uur moeten plassen Om alles maar dan ook alles huilen Zwaar en zwaar overprikkeld zijn

3 maanden geleden

Zwanger zijn is kotsen, omdat je aan aardappelpurree denkt om 5 minuten later een dik belegd broodje weg te eten.

3 maanden geleden

Reactie op sabbje

Ik ben zo dankbaar voor decaf 馃ぃ馃ぃ
Maar daar mag je ook maximaal 2 kopjes van per dag :(

3 maanden geleden

Reactie op Bysaa

Maar daar mag je ook maximaal 2 kopjes van per dag :(
Als je af gaat op de max hoeveelheid cafe茂ne dan kun je daar best iets meer van drinken ;)

3 maanden geleden

Reactie op Bysaa

... honger maar geen trek hebben. ... 10 uur slapen op een nacht en toch mo ...
Ik drink koffie zoveel ik wil馃檲 dronk bij mijn dochter van inmiddels 16 jaar liters koffie per dag (craving destijds). Nu kan ik het niet, omdat ik soms al misselijk wordt bij de gedachte aan koffie.

3 maanden geleden

Reactie op sabbje

Als je af gaat op de max hoeveelheid cafe茂ne dan kun je daar best iets meer ...
Gaat niet om de caffeine maar om een ander stofje die er in zit. Bij 3 of meer koppen per dag is er een hoger risico op een miskraam zeggen ze.