7 Reacties

6 uur geleden

Je kunt even googlen op blaasontsteking tijdens een zwangerschap. Dat verschilt namelijk soms met blaasontsteking zonder zwangerschap. Alsnog kan het ook goed bandenpijn zijn. Je kunt even naar beide symptomen kijken, en kijken wat bij jou past. En anders kan je altijd even je urine laten checken. Toevallig ga ik dat morgen ook doen. Gewoon om het uit te kunnen sluiten.

6 uur geleden

Reactie op Noorr94

Je kunt even googlen op blaasontsteking tijdens een zwangerschap. Dat versc ...
Maar kan bandenpijn 2 dagen aanhouden

4 uur geleden

Ik had het ook met ruim 15 week ineens (tweede zwangerschap). Leek mij wat vroeg voor banden pijn. Maar de dag erna had ik toevallig een afspraak bij de verloskundige en die zei dat het goed zou kunnen omdat de baarmoeder nu flink groeit.

4 uur geleden

Ik heb al sinds vrij vroeg banden pijn, maar wel voornamelijk 鈥榮 nachts met draaien in bed of met te snelle bewegingen bij opstaan of uitrekken bijvoorbeeld. Verloskundige bevestigde wel dat dat het was

4 uur geleden

Reactie op Sophieee24

Ik had het ook met ruim 15 week ineens (tweede zwangerschap). Leek mij wat ...
Dus dat er eigenlijk een groeispeurt komt bedoel je / buik groeit enz?

3 uur geleden

Ik heb al vanaf week 7 bandenpijn/bekkenbodem pijn, vrijwel constant, test regelmatig op een blaasontsteking maar dat is het niet. Verloskundige zegt dat het allemaal heel normaal is en ik me geen zorgen hoef te maken. hoop dat dit helpt 鉂わ笍

3 uur geleden

Ik ben nu 14 weken en heb ook sinds drie dagen last van bandenpijn! Vooral na veel inspanning, bijv. lange wandeling. Daarnaast ook een soort spierpijn gevoel in mijn buik.