38 Reacties
2 weken geleden
Ja zeker zoontje van 6,5 16 weken weer een boy al hoewel ik zo graag een meisje wilde 🙈
2 weken geleden
Hier ook zwanger van een jongen, net maandag gehoord. Moet even wennen aan het idee, had me zelf meer als meisjes mama gezien. Al is een jongen ook van harte welkom. Moet alleen even weer opnieuw aan de tekentafel voor de slaapkamer haha
2 weken geleden
Hier ook een mama van 2 jongens. 3e onderweg, dinsdag de geslachtsecho, nub liet een jongetje zien maar hoop dinsdag de zekerheid te hebben 🥰
2 weken geleden
Vandaag er achter gekomen dat we in verwachting zijn van een jongentje . We hebben een zoontje van 16 maand ! 💙
2 weken geleden
Hier 2 zoontjes van bijna 4 en 7. En onze 3e is nog een verassing! Jongens zijn heerlijk tegen hun mama. Haha als papa maar iets ‘doet’ en ik zeg voor grap help komen ze er allebei aan vliegen🤭🤭
2 weken geleden
Reactie op Mama van 3 ❤️❤️
Hier 2 zoontjes van bijna 4 en 7. En onze 3e is nog een verassing! Jongens ...
Haha aa zo leuk!
vorige week
Ik krijg ook een tweede jongen! Nooit gedacht want wilde stiekem meisjes 😆 maar ik vind het zo leuk nu! 🥰🥰
vorige week
Zwanger van de tweede en dat wordt ook een jongen! De eerste is 3 als deze geboren wordt. Zag mezelf altijd als meisjes mama dus moest even schakelen maar nu des te leuker.
vorige week
Reactie op FraaieDroom768489
Hier ook zwanger van een jongen, net maandag gehoord. Moet even wennen aan ...
Ik was met mijn eerste zoon er zo van overtuigd dat het een meisje was ook, moest erg schakelen
Maar eerlijk een moederskindje is heerlijk haha
Hoop dat de tweede ook lekker een moederskindje wordt haha
5 dagen geleden
Ik heb een zoontje van 2 en kriig een tweede zoon! Ben zooo benieuwd hoe dat is
5 dagen geleden
Yes gisteren te horen gekregen. Ik vind het zo leuk! Onze eerste. 🥰
5 dagen geleden
Ik krijg ook een jongetje. 1ste kindje.
Ik heb niet verwacht dat ik zo grote gender disappointment kan krijgen. Op de dag van de echo heb ik alleen maar gejankt🫣
Nu heeeel erg wennen dat ik moeder van jongen zou zijn
5 dagen geleden
Wij krijgen ook een jongen! Moest heel even schakelen (help ik weet niks van jongens) maar vind het nu super leuk!