12 Reacties

3 dagen geleden

Hi hi, hier nu pas 4 weken en 2 dagen maar ook elke keer kramp, net of je menstruatie toch ineens kan beginnen. Het is niet continu maar zijn vooral moment opnames. Hoe ver ben jij nu?

3 dagen geleden

Reactie op Stephanie_9

Hi hi, hier nu pas 4 weken en 2 dagen maar ook elke keer kramp, net of je m ...
6 weken en 3 dagen, heb paar dagen geleden nog wat gevoeld maar nu niet meer. Maar er wordt gerekend vanaf de laatste dag van je menstruatie terwijl snap zoiets niet want die 5-6 dagen is je menstruatie kan je nooit zwanger zijn. Dus ik denk dan als ik 6 weken ben klopt dat niet toch, dan ben ik eigenlijk 5 weken maar goed geen idee

3 dagen geleden

Reactie op Mimi030

6 weken en 3 dagen, heb paar dagen geleden nog wat gevoeld maar nu niet mee ...
Het is inderdaad heel apart berekend, ben benieuwd bij de eerste echte of er hetzelfde termijn uit gaat komen 鈽猴笍

3 dagen geleden

Reactie op Stephanie_9

Het is inderdaad heel apart berekend, ben benieuwd bij de eerste echte of e ...
Jaa inderdaad

gisteren

Reactie op Mimi030

6 weken en 3 dagen, heb paar dagen geleden nog wat gevoeld maar nu niet mee ...
Dat is idd een beetje gek, maar ik zal het je proberen uit te leggen. In de berekening van een zwangerschap gaan ze uit van een cyclus van 28 dagen waar de eisprong op dag 14 plaatsvindt en je dus op dag 28 4 weken zwanger bent. Je krijgt altijd 2 weken cadeau (de eerste 2 weken ben je inderdaad niet zwanger, maar ze rekenen altijd een hele cyclus!). Mocht je nou geen cyclus hebben van 28 dagen, zoals vele. Dan tel je vanaf de eisprong, ben je op dag 14 na je eisprong, dan ben je 4 weken zwanger (wederom tel je er 2 weken cadeau bij op). Ze rekenen dus altijd met een hele cyclus, maar wel met een standaard cyclus van 28 dagen. Heb je geen cyclus van 28 dagen, dan tel je vanaf je eisprong 14 dagen en dan ben je 14 weken. Je bent die eerste 2 weken ook echt niet zwanger, want je had dan je menstruatie en dan duurt het meestal nog zeker een week voor je eisprong komt, maar deze tellen dus wel mee in een zwangerschapstelling, dit doet de verloskundige ook, dus als je het zo doet, komt het overeen met de meting bij de verloskundige!

gisteren

O ja en buikkrampen de eerste weken zijn heel normaal! Er gebeurd van alles in je baarmoeder en hij begint al wat op te rekken, dit kun je dan voelen als momentopnames menstruatiepijn. Hier zwanger van een 4e kindje en heb dit ook elke zwangerschap! 馃槉

gisteren

Reactie op Mom2be-27

O ja en buikkrampen de eerste weken zijn heel normaal! Er gebeurd van alles ...
Ahh zo leuk gefeliciteerd 鉂わ笍, ja ik maakt me al zorgen, heb je ook dat ze soms heel heftig zijn of lichtjes. Ik heb 2/3 keer gehad dat het zo erg was dat ik niet kon bewegen.

gisteren

Reactie op Mimi030

Ahh zo leuk gefeliciteerd 鉂わ笍, ja ik maakt me al zorgen, heb je ook dat ze s ...
Dat had ik bij de eerste wel heel erg, deed echt zo zeer soms dat ik me afvroeg of dat wel ok茅 was.. maar goed, hij is nu 5 馃槣 dus is goedgekomen! Het wordt elke keer wat minder, want mijn baarmoeder is natuurlijk al 3x helemaal tot een voldragen baby uitgerekt en heeft een bevalling gedaan. Maar heb nu nog steeds dagelijks menstruatiepijn.

gisteren

Reactie op Mom2be-27

Dat is idd een beetje gek, maar ik zal het je proberen uit te leggen. In de ...
In de 2e alinea, laatste zin, bedoelde ik natuurlijk niet 14 weken maar 4 weken 馃槄

gisteren

Hoi dames, ik kom er vandaag achter zwanger te zijn. Ik voel heel erg krampen in me buik voorname ook echt in mijn vagina. Is dit normaal? Volgens de clearblue test 2-3 weken.

17 uur geleden

Reactie op Dikkebuikje

Hoi dames, ik kom er vandaag achter zwanger te zijn. Ik voel heel erg kramp ...
Hier vooral steken/kramp maar blijkbaar is dat heel normaal 鈽猴笍 maar Gefeliciteerd! Dan lopen we zo goed als gelijk denk ik.

14 uur geleden

Reactie op Stephanie_9

Hier vooral steken/kramp maar blijkbaar is dat heel normaal 鈽猴笍 maar Gefelic ...
Gefeliciteerd! Wat leuk en dankje voor je reactie