7 Reacties

5 dagen geleden

Hi! Ik niet direct maar wel vrij snel. In juli de pil laat liggen en gister erachter gekomen dat we in verwachting zijn. Ookal zijn we bewust met de pil gestopt vond ik het echt even schrikken, ik had absoluut niet verwacht al zo snel zwanger te raken. In mijn familie is vrijwel niemand natuurlijk zwanger geraakt dus ik zag het echt als iets wat over een jaar zou gebeuren 😅. Vandaag is het besef als iets meer gedaald 🤍

4 dagen geleden

Reactie op Baby2026🩵🩷

Hi! Ik niet direct maar wel vrij snel. In juli de pil laat liggen en gister ...
Wauw! Wat een super mooi bericht gefeliciteerd ❤️

4 dagen geleden

Gefeliciteerd 😍 ik ook gestopt eind augustus, meteen eisprong gehad, daarna bloedverlies maar niet als een normale menstruatie maar zonder kramp en zonder slijm en afgelopen maandag testte ik dus ook positief, terwijl hij 5 oktober nog negatief was..ik denk dat ik nu 3 weken en 2 dagen ben als ik vanaf dat bloedverlies van 29 september tel, ik mag pas 19 november langskomen. Succes volgende week!!

3 dagen geleden

Reactie op FraaieBloem072516

Gefeliciteerd 😍 ik ook gestopt eind augustus, meteen eisprong gehad, daarn ...
Wauw! En wat toevallig dat jij ook afgelopen maandag positief testte! Gefeliciteerd 👶🏻

3 dagen geleden

Niet direct na het stoppen met de pil. Ik ben wel echt al 2 jaar gestopt en gebruikte altije condooms. Nu hebben we 1x (bewust voor gekozen wel) geen condoom gebruikt en nu ben ik dus zwanger! Over precies 3 weken de eerste echo❤️

3 dagen geleden

Reactie op MarleenDijk

Niet direct na het stoppen met de pil. Ik ben wel echt al 2 jaar gestopt en ...
Gefeliciteerd 🩷💙

3 dagen geleden

Reactie op TedereKrokus434248

Wauw! En wat toevallig dat jij ook afgelopen maandag positief testte! Gefel ...
Inderdaad! Ik las je verhaal en dacht wow… lijkt verschrikkelijk veel op de mijne alleen ik heb wel bloedverlies gehad..