Hoi!!
Wie heeft van jullie ook een Doppler? Ik heb er zelf 1 en bij m’n 1e dochter vind ik haar hartje met 9 week. Dus dat was heel fijn, zolang ik haar nog niet elke dag voelde.
(Ja ik weet het verschil tussen mijn hartslag en die van het kindje)
Maar ik vroeg me af of meerdere het hebben en of jullie het al proberen ?
Ik heb het hartje al wel gezien, ik denk ook al gehoord maar nog niet zo duidelijk als met 9 weken. Het is ook allemaal zo’n ruis in je baarmoeder haha
Ah heel mooi! En dat met een drieling!! Ik denk dat ik over een klein weekj ...
Neee joh niet een drieling 🫣 9 weken en 3 dagen hahahah 🤪. En dus 3 dagen geleden begonnen met zoeken en de eerste keer raak gister niet kunnen vinden maar vandaag wel weer 🥰
Ja hoor! Wellicht hoor je over 2 dagen wel ineens iets! En vergeet niet het is zo piep klein nog. Kijk filmpjes op YouTube of TikTok. Hierdoor kon ik het beter zoeken
Kan makkelijk tot week 12 duren voordat je iets hoort. Vk doet ook pas bij ...
Baby zit tot 12 week achter je schaambeen namelijk en daardoor moeilijk te vinden.
Maar ook dit:
"Het is onduidelijk welk effect de geluidsgolven van de doppler en de doptone hebben op de groei en ontwikkeling van je baby. In de eerste twaalf tot dertien weken van je zwangerschap ontwikkelt je baby zijn belangrijkste organen. Ook daarom gebruiken verloskundigen voor die tijd nog geen doptone."