14 Reacties
gisteren
Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, dus heb hier zelf nog geen ervaring mee. Ik twijfel alleen een beetje vanwege het hygi毛nische aspect: vocht en warmte lijken me een fijne omgeving voor bacteri毛n en schimmels. Ook zijn de conserveermiddelen in billendoekjes volgens mij getest op kamertemperatuur, waardoor ik me afvraag of de kwaliteit niet kan veranderen als ze constant verwarmd worden.
Daarnaast denk ik dat, als doekjes sneller zouden uitdrogen, je misschien wat harder moet vegen, wat weer irritatie kan geven bij je kindje. Ik weet dus niet zo goed of het (kleine) comfortvoordeel opweegt tegen deze mogelijke nadelen.
Maar goed, zoals gezegd heb ik er geen ervaring mee 馃槈
gisteren
Ik wist niet eens dat dit bestond maar heel eerlijk het klinkt echt weer als zn product waarvan ze doen alsof je hrt nodig hebt maar grote onzin is. Daarbij bevallen we in juli. Dan heb je echt geen warme doekjes nodig馃槅 mijn eerste is ook van juli, nooit gemerkt dat de doekjes te koud waren hihi
gisteren
Ff buiten leggen want ik verwacht in juli wel leuke temperatuur 馃お
Met mn zoontje uit december heb ik zo iets ook niet gebruikt, heb niet idee gehad dat t nodig was
gisteren
Verwarmde doekjes koelen vrij snel af als je ze uit de warmtebron haalt.. Daarnaast is dit echt precies zo鈥檔 ding waarvan ze doen alsof je het nodig hebt maar 9/10 keer ben je onderweg of in de woonkamer oid en dan heb je da ding toch niet bij je
gisteren
Ik heb hier echt nog nooit van gehoord. Denk persoonlijk niet dat je dat echt nodig zal hebben. Ik heb het bij de eerste tenminste nooit gemist..
Een OXO doekjesverder kan ik je trouwens wel aanraden! Dan haal je niet direct 15 doekjes tegelijk uit die stomme verpakkingen. Daar raak ik zo gefrustreerd van soms. 馃槄
gisteren
Ook tip.. koop niet te veel van 1 merk maar test t eerst uit... ik heb n hele doos nog staan van 2 jaar terug.. ik haaattte die doekjes zo erg馃槀 was van Huggies.
Ben zelf fan van kruidvat maar ieder kindje is en reageert anders
20 uur geleden
Wij hebben als dank voor model zijn van wumbly billendoekjes verwarmer gekregen maar doekjes drogen wel snel uit helaas we hebben hem nog maar gebruiken hem gewoon zonder warmte

7 uur geleden
In mijn ogen het meest commerci毛le onzin item wat op de markt gebracht is 馃槵