24 Reacties
4 weken geleden
Hallo, Ik ben Marjolein. Mijn uitgerekende datum is 8 juni. Samen met mijn man Robin al 2 kinderen, 1 met 30 weken levenloos geboren en 1 dochter van nu 4,5 jaar. Al 3,5 jaar bezig waarvan 2 jaar in traject. Over 2 weken 1e echo🤞
2 weken geleden
Hallo
Ik ben Naomi, ik ben 20 jaar oud :)
Uitgerekende datum 14 juli,
Ik doe dit samen met mijn vriend Daniel en hopelijk
Binnenkort trouwen
we
0 kindjes nog
2 weken geleden
Reactie op naomieetjee
Hallo
Ik ben Naomi, ik ben 20 jaar oud :)
Uitgerekende datum 14 juli,
Ik d ...
Hoi! Even checken maar bedoel je niet 14 juni? 14 juni kan je volgensmij nog niet weten toch?
2 weken geleden
Reactie op SereneBoom539439
Hoi! Even checken maar bedoel je niet 14 juni? 14 juni kan je volgensmij no ...
Owh ja sorry 😬😬😭
2 weken geleden
Reactie op naomieetjee
Owh ja sorry 😬😬😭
Niks sorry ! 😉 ik probeerde gewoon mee te denken
vorige week
Reactie op Baby BB
Hopelijk is de echo goed gegaan 🤞🏼
Welk(e) traject(en) hebben jullie door ...
Iui hebben we gedaan. Daarvoor allemaal onderzoeken gehad en kijk operatie gehad. Ja echo wad goed, zagen 2 kloppende hartjes. 5 nov weer echo
vorige week
Hi! Ik ben Celine, 29 jaar.
Vanochtend had ik een positieve test. Super onwerkelijk nog, dit was de eerste eisprong na mijn miskraam in juni. Ik durf nog niet echt blij te zijn, want dat kloppende hartje is de vorige keer nooit gekomen. Het is nu echt weer aftellen tot die eerste echo. Morgen maar even de verloskundige bellen. Als ik het nu bereken zou ik 1 juli uitgerekend zijn.
vorige week
Hi! Ik ben Lisette, 29 jaar en een paar dagen geleden had ik weer een positieve test in handen.
Dit is mijn tweede zwangerschap, maar hopelijk het eerste kindje dat we groot kunnen zien worden buiten mijn buik. Uitgerekende datum is (vooralsnog) 1 juli 2026.
Ben ruim 2,5 jaar samen met mijn vriend (35), en er loopt een oude kat in huis.
6 dagen geleden
Hi! Ik ben Chayenne en ik ben 29 jaar. Een paar dagen geleden hadden wij een positieve test in handen! We hebben al een zoontje van bijna 3 & samen met mijn partner en onze hond Balou wonen we in het gezellige zuid Limburg.
Zoals het er nu uitziet zijn we rond 1 juli uitgerekend 🤰🏼
5 dagen geleden
Hoi allemaal! Ik ben Yvanka, 28 jaar en woon samen met mijn partner in Brabant. Wij zijn 5j samen en hebben in augustus besloten om de (koper) spiraal er uit te halen en te kijken of het zou lukken om zwanger te worden. Gisteren positief getest!! Uitgerekende datum staat voor nu op 03-juli-2026, ons eerste kindje 😊
5 dagen geleden
Hoi! Mijn naam is Angela, volgends Flo ben ik 4 juli uitgerekend. Sinds een aantal maandjes getrouwd met mijn lieve man. In Juni ook zwanger geweest, helaas werd dit een miskraam. Hopelijk blijft dit kleintje zitten. 🤞🏻🤍
5 dagen geleden
Reactie op EsmeeGB
Hii ik ben Esmee, 28 jaar, nu 6 maanden aan het proberen geweest en paar da ...
Jaaa ik ook 4 juli volgend Flo dan ☺️
4 dagen geleden
Hi! Mijn naam is Naomi (26 jaar) en ik ben nu 4 weken in verwachting van mijn eerste kindje, samen met mijn lieve vriend Tom 🤍 Mijn uitgerekende datum is volgens mijn kalender 1 juli 2026 ✨
Omdat het zo pril is, vind ik het zo spannend en ben ik nog mega onzeker.. Nu toeleven naar mijn eerste echo en hopen op een kloppend hartje🤍
4 dagen geleden
Hoihoi,
Mijn naam is Mariska (28 jaar) en woon samen met mijn man, zoontje van 1.5,, onze hond en 2 katten in het mooie Noord-Brabant.
Sinds vandaag weten we dat we 4 weken in verwachting zijn van ons 2de kindje. Die natuurlijk onwijs gewenst is maar het is tegelijkertijd ook heel erg spannend.
Op 19 november hebben we de eerste echo. Daar kijken we enorm naar uit. 😊
4 dagen geleden
Aranka, 1juli uitgerekend, samen met mijn man Guus. Heb een zoontje Ezra-Boet van 2 (16-6-23) en een bonuszoon Dylan van 11.
Hoop de komende 2 maanden dat ik geen bloed af ga vegen als ik ga plassen😅