61 Reacties

4 dagen geleden

Ik zal hem ook zelf invullen!😁 - vandaag 11 weken! - 1e kindje, 2e zwangerschap 💫 - niet heel gek maar: appels!🍎 - koffie😭 - krampen in je buik tijdens zwanger zijn! - hongerig - beide🫣 - emotioneel - neig toch meer naar stresskipje denk ik - liefst kruip ik in mijn man😂💁‍♀️ - don't be to tough on yourselves moms, embrace it all🫶

4 dagen geleden

Leuk idee! 😃 - 7 +1 - Ja, 1e kindje - Niet anders cravings dan normaal😛 - Afkeer om mij zo naar te voelen door opgeblazen gevoel tegen misselijkheid aan - Nog nooit gehoord dat je snachts lichter slaapt - Tegen misselijkheid aan. - Emotioneel - Kalm - Vastgeplakt aan partner - Jouw baby komt op de juiste manier en het juiste moment voor jou ❤️

4 dagen geleden

- 7+ weken - 2e kindje: 2 onder de 2 - grooste afkeer is kip 🍗 - kramp en verstopte neus was een rare kwaal - misselijk - zoet - nuchter - kalm en vooral te moe om mij druk te maken. - heel knuffelig en aanhankelijk aan mijn partner 🤣 - Vraag hulp aan mensen en wees niet eigenwijs. Accepteer gewoon de hulp die je krijgt 🥰

4 dagen geleden

7+4 2 kindje 3e zwangerschap 🌟 Maiswafels Brood Lage rugpijn Beide Emotioneel Streskipje Beide Geniet van de zwangerschap de tijd gaat veel te snel 🩷

4 dagen geleden

- 9 weken - alles wat zuur is - gehakt - dichte neus en zooo koud hebben - misselijk en honger tegelijk - hartig - nuchter - kalm - vast geplakt Vertrouw op je lichaam! Het komt allemaal goed 😘

4 dagen geleden

- 8 weken, 1 dag - Eerste kindje - Poffertjes - Chocolade - Van dit kwaaltje had ik nog nooit gehoord voordat ik zwanger werd: Buikkrampen!!! - Hongerig - Hartig - Emotioneel - Stresskipje - Leave me alone - Het is oke als je het soms even niet leuk vindt om zwanger te zijn

4 dagen geleden

Leuk! 🥰 - 8+4 - jaa 1e kindje! - (nog) geen cravings - zalm! Oh dit was eerst mijn lievelingseten! Word nu al misselijk als ik er aan denk - krampen in de onderbuik - beide, maar meer misselijk - verschilt per dag, ene keer zoet en andere dag weer zout. - nuchter - kalm - vastgeplakt aan parter 🤣 - allemaal een hele fijne zwangerschap gewenst, geniet ervan! 🩷🩵

4 dagen geleden

Reactie op P.25

- 9 weken - alles wat zuur is - gehakt - dichte neus en zooo koud hebben ...
2e kindje trouwens

4 dagen geleden

- 11+2 vandaag - tweede kindje, eerste dat we (gaan we vanuit) groot mogen zien worden - appelbeignets (maar appelflappen vervulden dit gelukkig) - dit keer gelukkig niks - continu boeren 😅 - beide maar meer hongerig - over het algemeen meer hartig - emotioneel - kalm stresskipje haha - nu de vermoeidheid wat beter word, aanhankelijk. De eerste weken moest ik niks van hem weten - geniet van deze reis 🩷💙

4 dagen geleden

Reactie op Lisette3333

- 11+2 vandaag - tweede kindje, eerste dat we (gaan we vanuit) groot mogen ...
Kalm stresskipje I love it😂 me too🤪

4 dagen geleden

Leuk topic!😃 - 9.4 weken - derde zwangerschap (miskraam, MA), 1e kindje - nog helemaal geen craving! - en ook geen afkeer🙃 - dat moeheid tijdens zwangerschap zó extreem kan zijn. En ik daar vervolgens erg chagrijnig van word😂 - Misselijk - Hartig - Beide, bij vlagen emotioneel - Kalm - Vastgeplakt zitten - Geniet van deze bijzondere tijd en geef goed je grenzen aan🩷🩵
8+5 Tweede kindje, heb al een zoontje🩵 Heb ik nog niet Heb ik nog niet Dat je zo onwijs moe kan zijn gedurende de hele dag Zoet Emotioneel❗️ Eerder kalm Leave me alone haha Ik hoop voor een ieder een mooie zwangerschap en een gezond kindje(s) in 2026💞🩵

4 dagen geleden

- vandaag 10 weken - eerste kindje - augurk met zout? - hamburgers word al naar dat ik t typ - continu een vieze/zure smaak in m’n mond - hongerig - zoet en hartig - nuchter tenzij ik lieve filmpjes zie van honden en katten op tiktok - kalm - beide if that makes sense haha - sending everyone positive vibes and a healthy pregnancy ❤️

4 dagen geleden

- 11 weken - 1e kindje - Sinterklaas snoep - gesmolten kaas (tosti/pizza enz alles is vies) - “ongesteldheidskrampen” wat ineens dan dus goede krampen zijn - erg misselijk - zoet! - emotioneel - stresskip - vastgeplakt aan partner - je bent een kind aan het bouwen, dus wees lief voor jezelf!

3 dagen geleden

11 weken Tweede kindje Champignons Heel geluid eten Niks Hongerig Hartig Hartig Emotioneel Stresskip Leave me alone WE CAN DO THIS🥰

3 dagen geleden

- momenteel 8 weken 🫐 - eerste kindje 🤍 - ontbijtkoek - koffie & cup a soup - kramp in je kuit? - hongerig en misselijk - embrace every chapter 💝

3 dagen geleden

- Hoeveel weken ben je nu? 7+1 - Eerste kindje? Ja - Gekste craving? Nog niets - Grootste afkeer? Nog niets - Van dit kwaaltje had ik nog nooit gehoord voordat ik zwanger werd: de hoeveelheid buikkrampen - Misselijk of hongerig? Juist geen eetlust, maar ook niet echt misselijk - Zoet of hartig? Hartig - Emotioneel of nuchter? Emotioneel - Kalm of stresskipje? Van beide een beetje - Liefst vastgeplakt aan partner of leave me alone? Van beide een beetje

3 dagen geleden

- Hoeveel weken ben je nu? - 10+3 - Eerste kindje? - 2e - Gekste craving? - salmiak - Grootste afkeer? Nog niks - Van dit kwaaltje had ik nog nooit gehoord voordat ik zwanger werd: onrustige benen ( heb ik nu elke avond ) - Misselijk of hongerig - hongerig - Zoet of hartig - zoet - Emotioneel of nuchter - nuchter - Kalm of stresskipje - kalm - Liefst vastgeplakt aan partner of leave me alone - 2e , maar 1e had ik anders ook niet haha - Tips of lieve woorden voor mede mama's hier:

3 dagen geleden

-9+5 -2e kindje,2 onder 2 - sinaasappel sap en yogurt -gehakt en rosbief - verstopte neus - afkeer naar eten - geen van beide, vooral fris eten - emotioneel - kalm - ik hang het liefst de hele dag aan mijn man - mama's jullie kunnen dit, en wees niet bang om hulp te vragen waar nodig

3 dagen geleden

- 10 weken vandaag - 2e kindje - geen eigenlijk - dan toch wel vlees denk ik - verstopte neus - heeeeeeel misselijk - hartig - een beetje van beide - opzich wel kalm, gezonde spanning denk ik - verschilt erg per moment, maar ik vind het altijd fijn als mijn partner er is - lieve (toekomstige) mama: rust lekker uit en geniet van het moment. Het is eigenlijk zo voorbij, maak de herinneringen die nu nog gemaakt kunnen worden met een kleintje in je buik❤️