Hey meiden ,
Ik merk dat mijn buik wel echt gevoelig is, ben nu 17,5 week. En kan al niet meer op mijn buik liggen dat is niet erg.. maar ik heb ook als er maar iets van druk komt op mijn buik. Als mn hondje op me gaat liggen of als ik moet hoesten dat ik mijn buik erg voel pijn doen. Beetje steken. Iemand herkenbaar?
Ik heb het ook en dat is inderdaad bandenpijn. Vanuit m'n vorige zwangerschap had de bekkenfysio het advies om je bovenlichaam opzij te draaien voor je gaat hoesten en je buikspieren wat aan te spannen.
Ik heb dit ook zo erg sinds vandaag, 15 weken. Het doet echt ontzettende pijn. Moet ook zeggen dat ik al een week heel flink aan het hoesten ben… echt rot!
Dat klinkt al bandenpijn. Heel normaal maar heel vervelend. Ik ben nu zwanger van de tweede en ervaar bij 13 weken al hele heftige bandenpijn. Vaak is het bij een volgende zwangerschap eerder en heftiger
Ik heb dat ook!! Had vannacht ook ineens heel erg kramp in mn buik echt ik weet niet wat het was maar ik schrok echt, ben nu 14 weken zwanger. Verloskundige zegt dat dit normaal kan zijn, maar vind dit soort dingen wel spannend.