7 Reacties

5 dagen geleden

Ik had het ook mijn klachten begonnen weer in week 10 heb nu al veel last van banden pijn

4 dagen geleden

Ik heb ook nog geen/weinig klachten. Ben nu 10 weken. Ik had tot 7 weken soort krampjes links onder in m’n buik, maar dat heb ik daarna nooit meer gehad. Heb ook geen bloedverlies of meer afscheiding. De klachten die ik heb zijn dat ik veel slaap, veel honger heb en een vieze smaak in m’n mond. Ik wilde toevallig hier ook een topic over maken 🤣 vind het toch een gek idee inderdaad dat ik niet echt de klachten heb die je veel leest. Maar toen ik ermee bezig was dacht ik ook weer van; er zijn zoveel vrouwen die het niet eens doorhebben dat ze zwanger zijn. Dus toen verwijderde ik t weer. Ik heb 17 december m’n volgende echo dus ik moet maar gewoon even geduld hebben ☺️.

3 dagen geleden

Vandaag 8,1 dag, na misselijkheid en pijnlijke borsten nu ook geen klachten. Fijn om te lezen dat er meet mensen zijn.

3 dagen geleden

Ik ben nu 7+2 ook ineens sinds gisteren geen klachten meer..

3 dagen geleden

Mensen ik kreig niks na binnen alles komt eruit zelfs water alleen melk niet en alles was ik lekker vond vond ik nu fies Ik kan niet tegen de geuren en alles En heb krampen pijn Links en soms rechts onder buik Ik moet bij alles overgeven ben nu 9 weken en nog wat zwanger maar ik was eerst goede eter en ben helle dag misselijk dus van ochtend tot avond

3 dagen geleden

Reactie op Dyana2003

Mensen ik kreig niks na binnen alles komt eruit zelfs water alleen melk nie ...
Slik je iets voor de misselijkheid?

3 dagen geleden

Ik heb echt exact t zelfde! Was heel misselijk de hele tijd, amper eetlust en ineens sinds 2 dagen amper nog klachten op pijnlijke borsten na. Ben nu 7+3 en had met 7+1 nog een goede echo! Maar vond het wel vreemd, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!