29 Reacties Nieuwste boven Heb je toegevoegd. Kom uit Berg en dal
Ik kom uit Rheden, maar heb lang in Nijmegen gewoond
Ik heb je toegevoegd. Ik kom uit wanneperveen.
Ik kom in januari weer terug naar Nijmegen :)
Hoi hoi!
Ik kom uit Cuijk, dus dat is in de buurt. Heb je toegevoegd! X
Hoi! Hier Heumen (in februari naar Wijchen)
Misschien is het een leuk idee om een groepsapp te maken voor deze dames? Ik kom zelf uit Beuningen.
Reactie op DR-93 Misschien is het een leuk idee om een groepsapp te maken voor deze dames? I ...
Ja heel leuk!
Als iedereen die dit wil mij een privé berichtje wilt sturen dan wil ik dat wel aanmaken
Leuk ik kom ook uit de buurt,
Hoi hoii, ik kom ook uit de buurt(cuijk)
Reactie op Di3 Nijmegen represent!
Er is een groepsapp voor dames uit omgeving Nijmegen, als je toegevoegd wilt worden laat het dan even weten! Zou leuk zijn.
Reactie op Rooss 🌹 Hoi hoii, ik kom ook uit de buurt(cuijk)
Er is een groepsapp voor dames uit omgeving Nijmegen, als je toegevoegd wilt worden laat het dan even weten! Zou leuk zijn.
Reactie op PittigeHorizon975111 Leuk ik kom ook uit de buurt,
Reactie op DR-93 Er is een groepsapp voor dames uit omgeving Nijmegen, als je toegevoegd wil ...
Ja leuk
Reactie op Avanrooij92 Hoi hoi!
Ik kom uit Cuijk, dus dat is in de buurt. Heb je toegevoegd! X
Reactie op LISAAA95 Ik kom uit Rheden, maar heb lang in Nijmegen gewoond
Reactie op PittigeHorizon975111 Ja leuk
Ik heb je een privé berichtje gestuurd!
Reactie op DR-93 Er is een groepsapp voor dames uit omgeving Nijmegen, als je toegevoegd wil ...
Ja lijkt me leuk!