8 Reacties
3 weken geleden
18 juli heb ik een miskraam gehad en nu weer zwanger inmiddels 5 weken en 3 dagen, en ik heb ook heel erg die angst om weer een miskraam te krijgen vind het wel lastig hoe ik daarmee moet omgaan
vorige week
Herkenbaar. Dit jaar nog twee miskramen gehad, waarvan laatste in mei. Nu weer zwanger (3 weken en 4 dagen) maar het voelt nog een beetje gek al ben ik wel heel blij om dat streepje te zien. Bij mij uit het zich in nog niet de verloskundige bellen, geen afspraak maken tot 10e week en aan niemand willen vertellen. Bij de vorige keren kon ik mijn mond niet houden. Intense angst is er dus niet, soms moet je ook loslaten merk ik om echt te genieten. En dat is wat ik hopelijk nu ga proberen en doen
vorige week
Reactie op Demisselijkemamainsp猫
Herkenbaar. Dit jaar nog twee miskramen gehad, waarvan laatste in mei. Nu w ...
Ik ook 3 weken en 5 dagen 馃 hopelijk komt alles goed!
vorige week
Heel herkenbaar. Zelf ook twee miskramen gehad dit jaar en langer geleden ook een buitenbaarmoederlijke. Nu voor de 5e keer zwanger 3w6d van hopelijk ons 2e kindje. Net nog een paniek aanval gehad, dat het niet goed zou komen. Maar ik hou me zelf voor: dag voor dag een stapje dichter bij die mooie beloning aan het einde. Nu eerst aftellen naar de eerste echo.
5 dagen geleden
Ik heb ook het afgelopen jaar 2 miskramen gehad. Ben intens bang, het is bijna allemaal zelfs traumatisch voor me geweest. Ik kan ook absoluut niet genieten. 馃様
4 dagen geleden
Ja heel herkenbaar. In juni miskraam gehad met 4 weken. Echt veel vroeg dus. Ook echt net achtergekomen dat ik zwanger ben. En sindsdien dagelijks intens bang.
4 dagen geleden
Oh zo moeilijk.. het is ook zo moeilijk om t los te laten. Zelf nu ook 4 weken zwanger.. vind t ook super spannend.