10 Reacties

Ik ben ook op 7,5 en ik heb dezelfde. Soms vergeet ik wat ik heb net gedaan. Echt bizaar

2 dagen geleden

Ik ben ook 7 weken en 4 dagen en herken dit ook! Dacht eigenlijk dat het komt door dat ik een hg zwangerschap heb.

2 dagen geleden

Ja hier ook helaas. Ook met name op het werk hier last van. Heel storend…

2 dagen geleden

Reactie op Mariaensky

Ik ben ook 7 weken en 4 dagen en herken dit ook! Dacht eigenlijk dat het ko ...
Zie jouw reactie nu net en heb zelf ook een HG zwangerschap. De andere dames toevallig ook?

2 dagen geleden

Reactie op SuzanneJHJ

Zie jouw reactie nu net en heb zelf ook een HG zwangerschap. De andere dame ...
Jeetje dat je het nog trekt om te werken! Echt respect!

2 dagen geleden

Vervelend dat jullie dit ook allemaal hebben, maar wel fijn wat herkenning te lezen. Ik heb geen hg zwangerschap. Dat lijkt me nog zwaarder, sterkte!

2 dagen geleden

Herkenbaar! Vorige zwangerschap ook gehad en het werd iets beter toen ik minder ging werken door extreme vermoeidheid. Het was 2/3 maanden na de bevalling wel echt beter. Deze keer heb ik het ook weer.

2 dagen geleden

Herkenbaar! Ben nu 9+4 en heb dinsdag ochtend een half uur in de auto gezeten, voor de action omdat ik niet meer wist wat ik kwam doen. Tegen het avond eten herinnerde ik me ineens weer waar ik voor ging.

2 dagen geleden

Reactie op Mariaensky

Jeetje dat je het nog trekt om te werken! Echt respect!
Lief! ❤️
Ik heb dit ook heel erg! Ik had gelukkig oor ontsteking een paar weken geleden dus ik gooi het daar nog steeds op. Maar ben zo traag en alles komt zo laat binnen of wazig binnen🤣