35 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb hem vanmiddag gedaan. Mijn verloskundige zei dat het wel echt 10 werkdagen zou duren, omdat ze zolang nodig hebben om het dna uit het bloed te halen en te testen. Dus ik ga er wel vanuit maar hoop stiekem toch eerder haha. 10 werkdagen is zo lang

3 dagen geleden

Hier ook aan het afwachten! Ik heb het even terug gezocht van de vorige zwangerschap(sterrenkindje). Deze uitslag was toen met 5 dagen binnen. Hopelijk wat vlotter dan 10 dagen voor ons allemaal🙏

3 dagen geleden

Ik heb a.s. maandag bloedafname, dan ben ik 11+4!

2 dagen geleden

Reactie op SAS1995

Hier ook aan het afwachten! Ik heb het even terug gezocht van de vorige zwa ...
Oh wat snel al! Zou fijn zijn als dat zo mag zijn😊
Nemen ze veel buisjes bloed af bij de NIPT? Ben hier een beetje bang voor, kan hier echt niet tegen. Het is voor een goed doel 🙃.

2 dagen geleden

Reactie op NatuurlijkeLuipaard196084

Nemen ze veel buisjes bloed af bij de NIPT? Ben hier een beetje bang voor, ...
2 buisjes. Heb gisteren de mijne laten afnemen. Vond het wel meevallen.

2 dagen geleden

Ik had er vandaag 6, merkte er niks van hoor, keek de andere kant op en was zo klaar

2 dagen geleden

Ik heb afgelopen donderdag getest en vanochtend de uitslag, 5 werkdagen dus. Het is naar Amsterdam gestuurd

2 dagen geleden

Bij mij waren het er 5 of 6 dacht ik. Was zo klaar!

2 dagen geleden

Reactie op MamavanOtis8

Ik heb afgelopen donderdag getest en vanochtend de uitslag, 5 werkdagen dus ...
Ah thanks voor de info! Ik woon in Brabant dus gok dat het mss eerder naar Maastricht gaat. Maar daar is niets over gezegd door mijn verloskundige.

2 dagen geleden

Reactie op RT1234

Ah thanks voor de info! Ik woon in Brabant dus gok dat het mss eerder naar ...
Ik woon in Den Bosch en de mijne gaat (volgende week woensdag) naar Maastricht zeiden ze!

2 dagen geleden

Reactie op RT1234

Ah thanks voor de info! Ik woon in Brabant dus gok dat het mss eerder naar ...
Bij ons in Breda wordt het naar Rotterdam gestuurd, en soms door omstandigheden Utrecht. Dus ligt er ook nog beetje aan waar in Brabant!

2 dagen geleden

Ik had vandaag 6 buisjes, maar werd er wel misselijk en licht in mijn hoofd van vanaf buisje 5. Duurde ongeveer 5 a 10 minuten daarna was ik er weer🤭 normaal geen last van bloedprikken, alleen soms de naald in de ader is even vervelend, maar daar zelfs vandaag geen last van gehad. Thuis direct een pakje fristi van mijn dochter leeggedronken🤣🤣🤣

2 dagen geleden

Ik test aankomende dinsdag! Dan ben ik 11+2. Ik neem bloed af in de Filipijnen en dan sturen ze het naar het lab in Croatië. Duur grapje haha.

2 dagen geleden

Hier 5 dec in de middag bloedgeprikt, toen 10+2. Het zou naar Amsterdam gestuurd worden. Ik kan niet meer met mijn geduld!! Ben nu ook weer bang dat ik te vroeg heb geprikt en dat het straks mislukt😅 Maak mezelf helemaal gek…
Ik moet vanmiddag bloedprikken voor het NIPT-onderzoek. Ben vandaag 11+1. Hoe snel hadden jullie de uitslag?

2 dagen geleden

Ik heb gisteren de NIPT laten prikken en de normale screening en moest 7 buisjes afstaan😅 ik kijk er niet naar en heb mijzelf daarna even op een taartje getrakteerd 😜 weet iemand hoe de uitslag bij je terecht komt? Word je gebeld? Toch beetje spannend wel.

2 dagen geleden

Reactie op Lumi1005

Ik heb gisteren de NIPT laten prikken en de normale screening en moest 7 bu ...
Als er iets gevonden is word je gebeld door het lab, als het goed is krijg je een mail van de verloskundige!

2 dagen geleden

Reactie op Lumi1005

Ik heb gisteren de NIPT laten prikken en de normale screening en moest 7 bu ...
Je wordt volgens mij alleen gebeld als er iets uitkomt, maar je kunt zelf je vk wel bellen om te checken of je hoort het bij de volgende afspraak. Maar zal misschien ook per vk verschillen.

2 dagen geleden

Reactie op WarmeGolf301428

Als er iets gevonden is word je gebeld door het lab, als het goed is krijg ...
Pffff spannend. Mij nie bellen pls😵‍💫🤣