35 Reacties
3 dagen geleden
Ik heb hem vanmiddag gedaan. Mijn verloskundige zei dat het wel echt 10 werkdagen zou duren, omdat ze zolang nodig hebben om het dna uit het bloed te halen en te testen. Dus ik ga er wel vanuit maar hoop stiekem toch eerder haha. 10 werkdagen is zo lang
2 dagen geleden
Nemen ze veel buisjes bloed af bij de NIPT? Ben hier een beetje bang voor, kan hier echt niet tegen. Het is voor een goed doel 🙃.
2 dagen geleden
Reactie op NatuurlijkeLuipaard196084
Nemen ze veel buisjes bloed af bij de NIPT? Ben hier een beetje bang voor, ...
Ik had er vandaag 6, merkte er niks van hoor, keek de andere kant op en was zo klaar
2 dagen geleden
Ik heb afgelopen donderdag getest en vanochtend de uitslag, 5 werkdagen dus. Het is naar Amsterdam gestuurd
2 dagen geleden
Reactie op RT1234
Ah thanks voor de info! Ik woon in Brabant dus gok dat het mss eerder naar ...
Ik woon in Den Bosch en de mijne gaat (volgende week woensdag) naar Maastricht zeiden ze!
2 dagen geleden
Reactie op RT1234
Ah thanks voor de info! Ik woon in Brabant dus gok dat het mss eerder naar ...
Bij ons in Breda wordt het naar Rotterdam gestuurd, en soms door omstandigheden Utrecht. Dus ligt er ook nog beetje aan waar in Brabant!
2 dagen geleden
Reactie op NatuurlijkeLuipaard196084
Nemen ze veel buisjes bloed af bij de NIPT? Ben hier een beetje bang voor, ...
Ik had vandaag 6 buisjes, maar werd er wel misselijk en licht in mijn hoofd van vanaf buisje 5. Duurde ongeveer 5 a 10 minuten daarna was ik er weer🤭 normaal geen last van bloedprikken, alleen soms de naald in de ader is even vervelend, maar daar zelfs vandaag geen last van gehad.
Thuis direct een pakje fristi van mijn dochter leeggedronken🤣🤣🤣
2 dagen geleden
Ik test aankomende dinsdag! Dan ben ik 11+2. Ik neem bloed af in de Filipijnen en dan sturen ze het naar het lab in Croatië. Duur grapje haha.
2 dagen geleden
Hier 5 dec in de middag bloedgeprikt, toen 10+2. Het zou naar Amsterdam gestuurd worden. Ik kan niet meer met mijn geduld!! Ben nu ook weer bang dat ik te vroeg heb geprikt en dat het straks mislukt😅 Maak mezelf helemaal gek…
2 dagen geleden
Ik moet vanmiddag bloedprikken voor het NIPT-onderzoek. Ben vandaag 11+1. Hoe snel hadden jullie de uitslag?
2 dagen geleden
Reactie op Lumi1005
Ik heb gisteren de NIPT laten prikken en de normale screening en moest 7 bu ...
Als er iets gevonden is word je gebeld door het lab, als het goed is krijg je een mail van de verloskundige!
2 dagen geleden
Reactie op Lumi1005
Ik heb gisteren de NIPT laten prikken en de normale screening en moest 7 bu ...
Je wordt volgens mij alleen gebeld als er iets uitkomt, maar je kunt zelf je vk wel bellen om te checken of je hoort het bij de volgende afspraak. Maar zal misschien ook per vk verschillen.