20 Reacties
5 dagen geleden
Aah ik heb hier ook zo veel last van. Ik slaap sinds week 4 met een bh topje. Zonder pads! Ik heb ze vgsm van temu 🫣. 3 kleuren in 1 pakketje. Ik vind het echt veel fijner slapen en met dit weer ook lekker warm! ( ik heb het ook steeds heel koud). Ik ga even kijken of ik een link kan vinden!
5 dagen geleden
Ik heb geen goede tips voor bhs denk ik want ik heb maar een C 🫣 ik draag bhs van de Hema zonder beugel maar als ik die savonds uit doe, moet ik ook echt even slikken 😬 maar ik wilde zeggen dat ik het helemaal herken, vooral 's nachts die pijn waar je wakker van wordt als je je omdraait! 😮💨
5 dagen geleden
Ik heb ook geen tips maar merk wel dat het anders wordt. Ik had hele pijnlijke borsten tot 7 weken. Daarna nam dit af, gevoelig maar niet meer zo vol en pijnlijk. Dus dit verandert ook🤔
5 dagen geleden
Reactie op joycee2
Jaa hopelijk gaat de pijn snel weg. Naast de pijn moet ik ook super veel na ...
Dit begon bij mij al met ong 6 weekjes en ik ben nu 11 weken 🫣 ik slaap sowieso ineens minder goed. Was echt een vaste slaper maar nu meerdere keren per nacht wakker en val moeizaam weer in slaap 😵💫 tel daar die vermoeidheid bij op die je sowieso gratis krijgt bij je zwangerschap en je hebt een zombie🤪🤪
5 dagen geleden
Reactie op joycee2
Jaa hopelijk gaat de pijn snel weg. Naast de pijn moet ik ook super veel na ...
Ook bekend, afgelopen nacht 3x wezen plassen😣.
2 dagen geleden
Reactie op Dyana2003
Oh gelukkig en komt de oude kleur nog terug ?
Ik weet het niet precies, er staat online op forums dat de lichtere kleur wel weer terugkomt bij de meeste mensen na de bevalling/borstvoeding, maar sommige mensen zeggen dat de vorm veranderd is en niet terug veranderd.