20 Reacties

5 dagen geleden

Aah ik heb hier ook zo veel last van. Ik slaap sinds week 4 met een bh topje. Zonder pads! Ik heb ze vgsm van temu 🫣. 3 kleuren in 1 pakketje. Ik vind het echt veel fijner slapen en met dit weer ook lekker warm! ( ik heb het ook steeds heel koud). Ik ga even kijken of ik een link kan vinden!

5 dagen geleden

Ik heb geen goede tips voor bhs denk ik want ik heb maar een C 🫣 ik draag bhs van de Hema zonder beugel maar als ik die savonds uit doe, moet ik ook echt even slikken 😬 maar ik wilde zeggen dat ik het helemaal herken, vooral 's nachts die pijn waar je wakker van wordt als je je omdraait! 😮‍💨

5 dagen geleden

Heel herkenbaar, met m’n cup i ook lastig iets goeds te vinden :’)
Ik heb ook geen tips maar merk wel dat het anders wordt. Ik had hele pijnlijke borsten tot 7 weken. Daarna nam dit af, gevoelig maar niet meer zo vol en pijnlijk. Dus dit verandert ook🤔

5 dagen geleden

Heel erg bedankt 😊

5 dagen geleden

Reactie op OpbeurendeZonnewende601934

Ik heb ook geen tips maar merk wel dat het anders wordt. Ik had hele pijnli ...
Ooh ik hoop zo dat het snel minder wordt haha. 😃

5 dagen geleden

Reactie op Lumi1005

Ik heb geen goede tips voor bhs denk ik want ik heb maar een C 🫣 ik draag ...
Jaa hopelijk gaat de pijn snel weg. Naast de pijn moet ik ook super veel naar de toilet Snachts dus kom nu al slaap tekort haha.

5 dagen geleden

Reactie op joycee2

Jaa hopelijk gaat de pijn snel weg. Naast de pijn moet ik ook super veel na ...
Dit begon bij mij al met ong 6 weekjes en ik ben nu 11 weken 🫣 ik slaap sowieso ineens minder goed. Was echt een vaste slaper maar nu meerdere keren per nacht wakker en val moeizaam weer in slaap 😵‍💫 tel daar die vermoeidheid bij op die je sowieso gratis krijgt bij je zwangerschap en je hebt een zombie🤪🤪

5 dagen geleden

Reactie op Lumi1005

Dit begon bij mij al met ong 6 weekjes en ik ben nu 11 weken 🫣 ik slaap so ...
Ja we hebben nog een tijdje te gaan 😆😂😂

Reactie op joycee2

Jaa hopelijk gaat de pijn snel weg. Naast de pijn moet ik ook super veel na ...
Ook bekend, afgelopen nacht 3x wezen plassen😣.

4 dagen geleden

H&M soft beha's!!

4 dagen geleden

Reactie op OpbeurendeZonnewende601934

Ook bekend, afgelopen nacht 3x wezen plassen😣.
😞

4 dagen geleden

H&M soft beha's!!
Dankje! Ik ga eens kijken daar 😀

4 dagen geleden

Ik heb ook heel erg pijnlijke borsten Heeft iemand ook de tepels wat donkerder gekregen of alleen ik pijn tepels en omheen zijn beetje donkerder geworden dan voorheen is het normaal 😱

3 dagen geleden

Reactie op Dyana2003

Ik heb ook heel erg pijnlijke borsten Heeft iemand ook de tepels wat donke ...
Het is normaal dat de kleur donkerder wordt dus daar hoef je je geen zorgen om te maken :)

3 dagen geleden

Reactie op joycee2

Het is normaal dat de kleur donkerder wordt dus daar hoef je je geen zorgen ...
Oh gelukkig en komt de oude kleur nog terug ?

2 dagen geleden

Reactie op Dyana2003

Oh gelukkig en komt de oude kleur nog terug ?
Ik weet het niet precies, er staat online op forums dat de lichtere kleur wel weer terugkomt bij de meeste mensen na de bevalling/borstvoeding, maar sommige mensen zeggen dat de vorm veranderd is en niet terug veranderd.

2 dagen geleden

Reactie op joycee2

Ik weet het niet precies, er staat online op forums dat de lichtere kleur w ...
Jeetje oei dat woord dan Creams gebruiken ziet niet uit

gisteren

Reactie op Dyana2003

Ik heb ook heel erg pijnlijke borsten Heeft iemand ook de tepels wat donke ...
Zeker normaal, moeder natuur regelt dat zo zodat je baby straks beter de tepel kan vinden. Komt daarna allemaal weer goed.