348 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb 14 november mijn eerste echo staan. Hoop zo dat het goed blijft gaan tot die tijd 🤞🏻❤️

2 maanden geleden

Reactie op AnnelenaBloem

Ik heb 14 november mijn eerste echo staan. Hoop zo dat het goed blijft gaan ...
Spannend! Ik dinsdag 18 november 🤗

2 maanden geleden

Reactie op Paddestoel8

Spannend! Op welke cyclus dag zit jij nu? Ik op 29.

2 maanden geleden

Reactie op AnnelenaBloem

Spannend! Op welke cyclus dag zit jij nu? Ik op 29.
Ik op dag 33 nu!

2 maanden geleden

Ik heb 11-11 mijn 1e echo. Super spannend, want heb ineens geen moeheid meer en voel verder niks geks. Wel hier en daar wat hoofdpijn.... verder ga ik ieder toiletbezoek met wat spanning zitten... hopen op geen bloedverlies.... dat wachten is hel!

2 maanden geleden

Reactie op AnnelenaBloem

Leuk! Ik ook 🥰 als het goed is ben ik dan 7+4

2 maanden geleden

Vandaag mijn allereerste echo gehad! Ik ben vandaag 5,5 week zwanger! De eerste echo is heel vroeg maar dit had ermee te maken dat er tijdens het aanmelden bij de praktijk vanuit wordt gegaan van termijn 1e dag laatste menstruatie. Gezien ik geen menstruatie heb gehad na het stoppen met de pil was de kans heel groot dat ik op dit moment nog geen 8 weken zwanger was. Dit gevoel klopte inderdaad wat ook wel een geruststelling is. Al een kloppend hartje gezien zo enorm bijzonder ! 🩷 1 december staat de termijn echo gepland. Ik moet zeggen dat deze echo heel veel rust heeft gegeven. De uitgerekende datum staat voor nu op 26 juni 🫶🏻

2 maanden geleden

Reactie op TedereKrokus434248

Vandaag mijn allereerste echo gehad! Ik ben vandaag 5,5 week zwanger! De ee ...
Wat leuk!! En ook heb je veel geluk dat je al een kloppend hartje hebt bij 5,5 week ❤️

2 maanden geleden

Wij hebben 18 november de eerste echo, dat wachten is wel echt verschrikkelijk

2 maanden geleden

Ik heb ook op 18 november mijn eerste echo staan, ben dan als het goed is 7+1. Heel spannend, ook omdat het er ook twee kunnen zijn (twee embryo's teruggeplaatst).

2 maanden geleden

Ik heb de echo op 20 november 7 weken + 6 dagen. Wat duurt dat wachten nu al lang. Ik ga in de tussen tijd maar elke week, week indicator testen doen, zodat ik een houvast heb.

2 maanden geleden

Reactie op Julie-87

Ik heb ook op 18 november mijn eerste echo staan, ben dan als het goed is 7 ...
Oeh extra spannend. 🤞🏻🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op AnnelenaBloem

Wij ook heel spannend!

2 maanden geleden

Ik heb op 11 november een vroege echo bij de gynaecoloog. Heeft te maken met eerdere miskramen en diagnose APS (anti fosfolipiden syndroom). Ik ben dan (volgens eigen berekening) precies 6 weken zwanger. Hopen dat we dan een embryo en kloppend hartje kunnen zien. 🥰

2 maanden geleden

Reactie op TedereKrokus434248

Vandaag mijn allereerste echo gehad! Ik ben vandaag 5,5 week zwanger! De ee ...
Oooh wat bijzonder! Gefeliciteerd met het eerste fototje van je baby 🥰

2 maanden geleden

Reactie op AnnelenaBloem

Oooh wat bijzonder! Gefeliciteerd met het eerste fototje van je baby 🥰
Dank je wel, zo bizar om te beseffen dat dit in je groeit en uiteindelijk een mini mensje is ! 🥹🫶🏻

2 maanden geleden

Mijn echo staat 12 november gepland, dat vind ik heel spannend want uitgaande van m’n menstruatie ben ik dan 7 weken maar mijn ovulatie was 5-7 dagen later dus dan zou ik 6+0 tot 6+2 zijn en dat is wel krap toch om een kloppend hartje te zien?

2 maanden geleden

Reactie op Paddestoel8

Ik ook spannend

vorige maand

Wat spannend, allemaal rond de zelfde tijd een echo🤩🤩. Ik heb 19 november mijn eerste echo van mijn eerste zwangerschap. Ik ben dan 7,6 week Het is dan de 95ste verjaardag van mijn vriend zijn oma. Als alles goed is gaan we het dan met haar delen. 🥹🩷 Maar ohhh wat duurt het wachten nog lang..

vorige maand

Reactie op lenneke11071997

Ik heb de echo op 20 november 7 weken + 6 dagen. Wat duurt dat wachten nu a ...
Same here, heb daroom extra nog een extra vroege prive geboekt. Ik kan gewoon niet wachten en tot dan alleen maar blijven testen