15 Reacties
2 dagen geleden
Hi, wat vervelend! Dit kun je gwn voor een langere periode blijven doorslikken hoor! Ik gebruik er max 2 per dag, ‘s ochtends en ‘s avonds eentje. Haalt de scherpe randjes er meestal wel vanaf.
2 dagen geleden
Reactie op WarmeGolf301428
Hi, wat vervelend! Dit kun je gwn voor een langere periode blijven doorslik ...
Ik ook maar ondertussen ook wel medicatie van huisarts erbij
2 dagen geleden
Ik gebruik ze al dik 2 weken, 2x per dag 2 stuks. Werkt echt fantastisch!
2 dagen geleden
Ik slik het sinds gister en vind het echt een verrijking. Ik ben niet helemaal klachtenvrij, maar ben wel van het kotsen en de constante braakneigingen af. Nu ervaar ik denk ik de “normale” misselijkheid i.p.v. de hele dag zwaar misselijk zijn en met moeite kunnen eten en drinken. Ik vond het alleen jammer dat de apotheker zei dat je 24u niet mag rijden als je dit op hebt. Hoe doen jullie dit?
2 dagen geleden
Reactie op GrappigeVuurvlieg673600
Ik slik het sinds gister en vind het echt een verrijking. Ik ben niet helem ...
Dit is als je het incidenteel gebruikt. Als je het dagelijks gebruikt, mag het alleen de eerste paar dagen van je gebruik niet. Ikzelf voel me er helemaal niet suffer door, dus dan rij ik wel
2 dagen geleden
Reactie op WarmeGolf301428
Dit is als je het incidenteel gebruikt. Als je het dagelijks gebruikt, mag ...
Bedankt voor je reactie. Goed om te weten!
2 dagen geleden
Reactie op GrappigeVuurvlieg673600
Ik slik het sinds gister en vind het echt een verrijking. Ik ben niet helem ...
Ik rij wel gewoon. Het komt voornamelijk omdat je er moe van kan worden en vertraagde reactie vermogen. Als ik merk dat ik echt moe ben op werk dan chill ik soms gewoon nog even een uurtje. Dat ik na de spits kan wegrijden. En raampje een beetje omlaag.
Maar als je niet moe voelt is er denk k geen gevaar.
2 dagen geleden
Ik heb het ongeveer 2 weken gebruikt. 1 pilletje ‘s avonds en 1 pilletje ‘s ochtends. Het maakte de misselijkheid voor mij dragelijk! Echt de scherpe randjes eraf. Daarvoor gebruikte ik het een paar dagen incidenteel, maar dat werkte voor mij niet echt.
Sinds maandag gebruik ik het niet meer, omdat ik niet meer misselijk ben 😄
2 dagen geleden
Dankjulliewel voor de behulpzame reacties! Dit geeft me troost! Ik heb er vanochtend eentje genomen en idd wat een wereld van verschil. Merk nog wel echt misselijkheid, dus moet niet teveel/te lang dingen doen in huis want dat gaat niet goed, maar heb nog niet gebraakt vandaag en al iets meer gegeten dan gisteren! 🤞🏼🍀
2 dagen geleden
Ik heb dit gisteren ook van de huisarts gekregen. Om ongeveer 18u geslikt. Na anderhalfuur voelde ik me ineens zen en minder misselijk. Heb zelfs wat kunnen snoepen na het eten, terwijl eten me twee weken lang alleen maar tegenstond. Het heeft vandaag lang nog doorgewerkt, heb echt wat beter kunnen eten, maar nu sinds 1-2 uurtjes merk ik dat ik weer misselijk word. Dus volgende pil erin ;)
gisteren
Ik heb ook op verzoek van verloskundige suprimal geslikt.. maar ik doe het voor het avondeten en er is geen verschil.. blijf gewoon spugen na het eten😂 (altijd een uur of 1,5 na het avondeten) dus ellende hopelijk na die 12 weken dat het niet meer zo erg is