93 Reacties

Ik heb aanstaande woensdag de termijnecho, tevens de allereerste echo! Ik ben zo enorm benieuwd en zenuwachtig! Ik ben dan 9+5. Ik hoop zoooo dat er een hartje te zien is.

5 dagen geleden

Ik heb 15 dec mn termijn echo dan ben ik 10+3 ! Hoop op weer goeie echo met nogsteeds een mooi kloppend hartje ! Heb met 6 en 8 weken ook echo gehad

5 dagen geleden

Reactie op VindingrijkeMuzieknoot777364

Ik heb aanstaande woensdag de termijnecho, tevens de allereerste echo! Ik b ...
Jeetje wat heb jij lang moeten wachten zeg

Reactie op Tanya-knijf

Jeetje wat heb jij lang moeten wachten zeg
Ja hou maar op😅! Daarom kan ik niet wachten tot het woensdag is!

5 dagen geleden

30 december pas 😅 maar goed ben dan ook 10+2

5 dagen geleden

ik heb ‘m de 16e, met 11+2!

5 dagen geleden

Ik heb hem morgen!
Ik heb 17 december mijn eerste echo met 8.1 dag.. ik weet nu al bijna 3 weken dat ik zwanger ben haha ben wachten best stiekem beetje zat 🤣

5 dagen geleden

29 december termijn echo. Duurt nog zo lang 😥 Ben dan precies 10 weken

5 dagen geleden

Hier overmorgen, de 10e! Ben dan 10+5. Vind het ook wel echt weer spannend. Al heb ik sinds gisteravond wel een rustiger gevoel ineens. Volledig vertrouwen is moeilijk voor me na een miskraam eerder dit jaar, maar ik hou me vast aan die goede echo die we hadden met 7+3, en het feit dat mijn buik een beetje begint te groeien ook! 🙏✨️

5 dagen geleden

19 december termijn echo! Ben dan precies 10 weken zwanger. Heb morgen mijn 2e echo en ben dan 8 weken. Eerste echo was super goed, maar blijft toch wel spannend altijd 🫢

5 dagen geleden

8+4* sorry haha

5 dagen geleden

Ik heb woensdag ook mijn termijnecho! Ben dan 10+5 ongeveer. Ik ben ook zoooo zenuwachtig!! De echo’s hiervoor waren allemaal goed maar ik voel me gewoon niet zwanger ofzo 🙈zo gek. Maar, symptomen zijn geen meetgraad of je wel/niet zwanger bent en ik probeer op mn lichaam te vertrouwen meer kan je niet doen🍀🍀

5 dagen geleden

Ik heb donderdag ook mijn termijn echo! Ik ben zo zenuwachtig, nog erger dan bij de eerste echo. Ik heb middelmatige symptomen, ene dag beroerd en andere dag valt het allemaal mee. Ik heb er wel een goed gevoel over maar die zenuwen… pff

5 dagen geleden

Ik heb de termijnecho vanmiddag om 17:00 en zit op t randje juni/juli, ben benieuwd wat het gaat worden en natuurlijk hopend op bevestiging dat alles goed zit. 2 weken geleden had ik een goede echo. Alsnog heel spannend!

5 dagen geleden

Donderdag mijn termijn echo met precies 10 weken. Ben weer erg zenuwachtig ondanks met 6 en 8 weken een hartje gezien te hebben. Komt waarschijnlijk door mijn miskraam verleden

5 dagen geleden

Reactie op barbara-b

Ik heb de termijnecho vanmiddag om 17:00 en zit op t randje juni/juli, ben ...
Ik snap je precies! Je hebt nu nog geen bevestiging want je hebt geen buik en dat is zo gek, dus je moet echt wachten op dit soort momenten om te weten dat het ‘goed is’. Heel veel succes!!

5 dagen geleden

Volgende week maandag pas termijnecho met 11+2. Met 6 en 7 weken al wel 2x kloppend hartje gezien. Ben zo benieuwd hoe het gegroeid is🤩

5 dagen geleden

Reactie op Suus321

Volgende week maandag pas termijnecho met 11+2. Met 6 en 7 weken al wel 2x ...
Leuk!ik ook maandag 15e !

5 dagen geleden

Ik heb 22 december mijn termijnecho. Zou dan 10 weken moeten zijn 💓