93 Reacties
5 dagen geleden
Ik heb aanstaande woensdag de termijnecho, tevens de allereerste echo! Ik ben zo enorm benieuwd en zenuwachtig! Ik ben dan 9+5. Ik hoop zoooo dat er een hartje te zien is.
5 dagen geleden
Ik heb 15 dec mn termijn echo dan ben ik 10+3 ! Hoop op weer goeie echo met nogsteeds een mooi kloppend hartje ! Heb met 6 en 8 weken ook echo gehad
5 dagen geleden
Reactie op VindingrijkeMuzieknoot777364
Ik heb aanstaande woensdag de termijnecho, tevens de allereerste echo! Ik b ...
Jeetje wat heb jij lang moeten wachten zeg
5 dagen geleden
Reactie op Tanya-knijf
Jeetje wat heb jij lang moeten wachten zeg
Ja hou maar op😅! Daarom kan ik niet wachten tot het woensdag is!
5 dagen geleden
Ik heb 17 december mijn eerste echo met 8.1 dag.. ik weet nu al bijna 3 weken dat ik zwanger ben haha ben wachten best stiekem beetje zat 🤣
5 dagen geleden
Hier overmorgen, de 10e! Ben dan 10+5. Vind het ook wel echt weer spannend. Al heb ik sinds gisteravond wel een rustiger gevoel ineens. Volledig vertrouwen is moeilijk voor me na een miskraam eerder dit jaar, maar ik hou me vast aan die goede echo die we hadden met 7+3, en het feit dat mijn buik een beetje begint te groeien ook! 🙏✨️
5 dagen geleden
19 december termijn echo! Ben dan precies 10 weken zwanger. Heb morgen mijn 2e echo en ben dan 8 weken. Eerste echo was super goed, maar blijft toch wel spannend altijd 🫢
5 dagen geleden
Ik heb woensdag ook mijn termijnecho! Ben dan 10+5 ongeveer. Ik ben ook zoooo zenuwachtig!! De echo’s hiervoor waren allemaal goed maar ik voel me gewoon niet zwanger ofzo 🙈zo gek. Maar, symptomen zijn geen meetgraad of je wel/niet zwanger bent en ik probeer op mn lichaam te vertrouwen meer kan je niet doen🍀🍀
5 dagen geleden
Reactie op barbara-b
Ik heb de termijnecho vanmiddag om 17:00 en zit op t randje juni/juli, ben ...
Ik snap je precies! Je hebt nu nog geen bevestiging want je hebt geen buik en dat is zo gek, dus je moet echt wachten op dit soort momenten om te weten dat het ‘goed is’. Heel veel succes!!
5 dagen geleden
Reactie op Suus321
Volgende week maandag pas termijnecho met 11+2. Met 6 en 7 weken al wel 2x ...
Leuk!ik ook maandag 15e !