397 Reacties

vorige maand

Ik klets ook gezellig mee. Ik ben ook 24 juli uitgerekend. Tot nu toe niet veel klachten, behalve dat ik ‘s nachts ineens wakker word terwijl ik dit eerder echt nooit heb gehad. Ook gevoelige borsten en af en toe voel ik een licht krampje maar dat schijnt vaker voor te komen dus daar probeer ik me niet te druk om te maken. Makkelijker gezegd dan gedaan haha

vorige maand

Je 1e zwangerschap? En voorzichtig gefeliciteerd uiteraard🥰

vorige maand

Hoi! Ik denk dat ik ook in deze week uitgerekend zal zijn. M'n cyclus is alleen onregelmatig dus een beetje afhankelijk van welk gemiddelde ik invul, schuift de datum rond 22/23 juli. Ik heb dinsdag een early test gedaan die een heel licht lijntje gaf. Morgen wil ik opnieuw testen. M'n nod zou ook ergens een dezer dagen moeten zijn.

vorige maand

Heyhey! Ook in kan meekletsen na een positieve test gisteren! Eerst was ik na een halve minuut teleurgesteld dat er geen streepje kwam, maargoed, nu ben ik ook ongeduldig 🫣. De test zei niet voor niets: lees na 5 minuten af 😂 en na 1,5 minuten verscheen er een licht streepje en bij 5 minuten was het overduidelijk 🥹 De uitgerekende datum is 22 juli 2026 🤩 We zijn hier helemaal trots dat ik weer zwanger ben. Op dit moment heb ik een zoontje van bijna een jaar oud (is van 16 november 2024) en hij wordt dus grote broer 🥰 Het is voor ons niet de eerste zwangerschap, maar de tweede. Ik weet niet meer hoe ik me precies bij de eerste voelde. Ik weet nog wel dat ik weinig last had van heftige kwaaltjes, maar ik had er wel een paar: pijnlijke borsten en in de ochtend wat kokhalzen (daarna had ik werkelijk nergens last meer van). Bij de eerste ben ik bevallen met 40+6, dus mocht alles goed gaan, dan ben ik benieuwd bij deze baby 😁 Op dit moment zijn er wat “kwaaltjes” aanwezig, waardoor ik ergens al dacht: het zou goed kunnen dat ik zwanger ben. Deze symptomen zijn: mijn reuk is sterk verbeterd (was in week 3 al), pijnlijke borsten hielden aan, ‘‘s morgens opstaan met een hongerig gevoel en ik heb af en toe echt wat meer dorst (terwijl ik nooit dorst heb en juist te weinig drink). Super leuk dat jullie ook eind jullie zijn uitgerekend! Hopelijk mag alles goed gaan 😃

vorige maand

Hi allemaal, ik durf het bijna nog niet te zeggen maar ik test al bijna een week positief. Zelf kom ik uit op 22/23 juli. Voor mij is het mijn vijfde zwangerschap (drie miskramen gehad) en mijn dochter is afgelopen mei overleden (zij werd 10 dagen oud). Dus onbezorgd is het niet, ik vind het heel spannend en durf eigenlijk nog niet te hopen.

vorige maand

Hoi allemaal, Gefeliciteerd met jullie mooie nieuws!!! Ik heb maandag positief getest met een heel licht streepje, gisteren was het streepje nog hetzelfde (gisteren een dag na verwachte menstruatiedatum). Weet iemand of ik me zorgen zou moeten maken? HCG moet toch binnen 48 uur verdubbelen? Had gehoopt op een dikke streep..

vorige maand

Reactie op Soof0001

Hoi allemaal, Gefeliciteerd met jullie mooie nieuws!!! Ik heb maandag posit ...
Ik weet dat de urine testen vertraging hebben dan de daadwerkelijke HCG in het bloed. En je hebt zo te lezen al een behoorlijke weg bewandeld. Ben je op een natuurlijk manier zwanger geworden of via traject?

vorige maand

Hier ook een positieve (early) test! Komende tijd wordt spannend, paar maandjes geleden een miskraam gehad bij 6 weken... Voor nu uitgerekende datum 27 juli. Als mn zoontje net 5 dagen lang 2 jaar is 🙈

vorige maand

Hoi allemaal! Ook ik klets graag gezellig mee. Vorige week een positieve test die 2-3 weken aangaf.. Ik denk dat de uitgerekende datum 29 juli is We zijn heel blij want ik ben twee maanden geleden gediagnosticeerd met endometriose en de gynaecoloog zei dat als ik niet binnen de 6 maanden zwanger was ik een behandeling moest krijgen maar gelukkig blijkt dat nu niet nodig:) gespannen ben ik wel want endometriose brengt meer risico met zich mee.. Onze eerste zoon is 4 jaar en wordt dus grote broer. Hij wil dat graag omdat veel kindjes uit zijn klas dat ook hebben meegemaakt. Natuurlijk weet hij nog van niets maar we hopen hem over een tijdje het leuke nieuws te kunnen vertellen

vorige maand

Reactie op Moonlight1994

Ik weet dat de urine testen vertraging hebben dan de daadwerkelijke HCG in ...
Dankjewel!! Hierbij nog even een foto van vandaag, 2 dagen na verwachte menstruatiedatum. Nee dit was de eerste keer proberen en gelijk raak. Had zaterdag en zondag heel licht bloedverlies dus ik dacht, typisch, ik ben eerder ongesteld dan normaal (normaal regelmatige cyclus). Toen ik dit de dag erna in de app wilde aangeven gaf hij de optie innestelingsbloeding en kreeg ik de schok van mn leven! De beschrijving daarvan paste precies namelijk. Nooit gedacht dat het een zwangerschap kon betekenen! Maar ik kan het eigenlijk nog niet geloven..

vorige maand

Reactie op Soof0001

Dankjewel!! Hierbij nog even een foto van vandaag, 2 dagen na verwachte men ...
En twijfel dus ook heel erg omdat het streepje niet goed oploopt 😅 maar goed afwachten maar… en zolang er geen bloedverlies of buikpijn is kan ik hopelijk vertrouwen op mijn lichaam?

vorige maand

Ik klets hier ook graag mee! Ik heb 4 november een cryo terugplaatsing gehad van een 5 daagse embryo. Vanmorgen een early test gedaan en daar is een lichte streep te zien. Morgen moet ik bloed laten prikken op hcg en dan weten we wat meer maar ben nu al voorzichtig erg blij :) 🥰

vorige maand

Reactie op Kinderwenspgt

Ik klets hier ook graag mee! Ik heb 4 november een cryo terugplaatsing geh ...
Gefeliciteerd!!! 🥰

vorige maand

Ik had afgelopen week een positieve test en ik verwacht rond 22 juli uitgerekend te zijn. Dit is mijn tweede zwangerschap onze dochter is bijna 11 maanden oud.

vorige maand

Hebben jullie al een echo gepland? Bij mijn verloskundige was pas over 4 weken plek, dan ben ik 8 weken. Vind dat wel een beetje jammer, nog zo lang wachten…

vorige maand

Reactie op LiesjeML

Hebben jullie al een echo gepland? Bij mijn verloskundige was pas over 4 we ...
5 december in het ziekenhuis dan ben ik precies 7 weken, en vanwege mk mag ik op 16 december bij de verloskundige.

vorige maand

Reactie op LiesjeML

Hebben jullie al een echo gepland? Bij mijn verloskundige was pas over 4 we ...
Ik heb donderdag 27 november de eerste echo gepland staan. Het gaat dan om een vitaliteitsecho. Stiekem wel blij dat dat mogelijk was!

vorige maand

Reactie op steph95x

Ik had afgelopen week een positieve test en ik verwacht rond 22 juli uitger ...
Ooh zo leuk! Hier ook 22 juli uitgerekend van ons 2e kindje. Onze zoon wordt 16 november een jaar 😃

vorige maand

Ik had afgelopen week een positieve test! Ik verwacht rond 22 juli uitgerekend te zijn van ons eerste kindje!

vorige maand

Ik ben hopelijk ook 23 juli uitgerekend. Afgelopen juli met 9 week een missed abortion gehad. Het is zo spannend. Ik had vanochtend wat bloed.. hoop zo erg dat het niet meer wordt. Het leek op innesteling, maar goed.. dit is mn 2e zwangerschap we hebben een dochtertje van net 1💕