10 Reacties
8 uur geleden
Gezellig! Ik ben volgens mijn app ook 4 juli uitgerekend. Lijkt ook wel te kloppen met de testen, vorige week woensdag had ik een eerste licht positieve test.
Op 21 november hebben we onze eerste echo (een vitaliteitsecho) staan dus benieuwd hoe groot het dan wordt gemeten.
Dit is mijn tweede zwangerschap, we hebben al een dochter van 2. Probeer nu extra te genieten van deze weken omdat ik in die zwangerschap me vanaf week 6 een paar weken héél slecht heb gevoeld.
7 uur geleden
Hallo! Hier uitgerekend tussen 3-6 juli (als ik uitga van ovulatie is het eerder, als ik uitga van laatste ongesteldheid 6 juli).
Donderdag voor de eerste x getest. In augustus een BBZ gehad dus ik had niet verwacht bij de 2e poging al zwanger te raken. De testen lopen nu wel sneller op dus ik hoop dat de zwangerschap nu wel op de juiste plek zit. Ik mag een vroege echo maar moet nog even wachten, ben pas 4 weken nu. Ik vind het enorm spannend en durf nog niet 100% blij te zijn door mijn eerdere ervaring.
5 uur geleden
Ik ben 2 juli uitgerekend, het is mijn eerste zwangerschap 😊
Vanochtend gebeld met de verloskundigepraktijk en de vitaliteitsecho staat gepland op 19 november!
5 uur geleden
Gezellig! :)
Ik ben volgens eigen berekening 1 juli uitgerekend.
Dit is mijn tweede zwangerschap, vorig jaar was ik rond dezelfde periode zwanger maar we hebben haar helaas moeten laten gaan omdat ze een ernstige afwijking had. Ben toen 19 weken zwanger geweest.
Heb 13 november de eerste echo, die mocht een weekje eerder door wat we hebben meegemaakt.
Vind het mega spannend en dubbel. Maar heb het vertrouwen dat het dit keer goed komt :)
4 uur geleden
Leuk! Hier weet ik sinds vrijdag (10dpo) ook dat ik zwanger ben. Vorige maand een biochemische gehad. We zijn al jaren bezig voor een 2e en het wil maar niet lukken. Nu de 4e IUI lijkt mooi raak te zijn (positievere testen dan vorige maand) dus heel spannend nu tot aan de eerste echo!
1 uur geleden
De app geeft aan dat ik uitgerekend ben op 1 juli. 🙏🙏 zo spannend allemaal! 12 november eerste echo ♥️
11 minuten geleden
Hoi allemaal!
Na 2,5 jaar proberen, onderzoeken, heel veel zorgwekkende nieuwzen, een operatie waarbij m’n eileider is verwijderd, 3 miskramen al dit jaar waarvan 1 er pas na 4 maanden afgesloten werd..
.. heb ik deze testen in m’n handen 🥹
Volgens de berekening zou ik 3 juli uitgerekend zijn; de dag voor de verjaardag van onze dochter die dag 4 wordt 😅🤞🏻
Ik ga zo ook even alles bijlezen, ik wens jullie allemaal een gezonde, fijne en liefdevolle zwangerschap! ❤️