687 Reacties

vorige maand

Ik ben zelf 15 juli uitgerekend, dus vandaar dat ik dacht ik maak even een nieuw topic aan! Al meer met de 15e als datum? Of al later in de derde week van juli?

vorige maand

Ik kom nu op 14 juli uit. Wel wat een onregelmatige menstruatie dus het verbaasd me niks als ik bij de eerste echo straks later wordt gezet 🥰

vorige maand

Reactie op Lili16

Ik kom nu op 14 juli uit. Wel wat een onregelmatige menstruatie dus het ver ...
Ah spannend! Heb je al een datum voor de eerste echo?
Gister (heel vroeg) positieve test in mijn handen! 20 juli zou de datum volgens de verloskundige zijn 🥰

vorige maand

16 juli voor mij! ❤️

vorige maand

Gefeliciteerd allemaal! 18 juli volgens mijn berekening 🥰

vorige maand

Hier de 16e :)

vorige maand

Reactie op Kinderwens1996

Ah spannend! Heb je al een datum voor de eerste echo?
Yes! Ik heb 26 november de eerste echo? Jij al wat gepland staan? 😊

vorige maand

Reactie op Lili16

Yes! Ik heb 26 november de eerste echo? Jij al wat gepland staan? 😊
Ja ik heb ‘m op 2 december! Voelt echt nog heel ver weg!

vorige maand

Ja ik heb ‘m op 2 december! Voelt echt nog heel ver weg!
Snap ik! Deze 3 weken voelen voor mij ook echt als eeuwig 🥺

vorige maand

Hier 19 juli volgens mijn berekening 🥳Gisteren en vandaag vroeg positief getest maar wil het morgen nog een testen en ga dan denk ik ook maar eens de verloskundige bellen. Kan dat dus al zo vroeg ?

vorige maand

Hoi! Ik sluit ook graag aan! Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is het nu weer raak. Heel spannend, want ik ben heel onzeker dat dit weer zal gebeuren, Ik ben als het goed is op 18 juli uitgerekend en heb op 24 november mijn eerste echo. Mijn hcg was vandaag 25, ik krijg bloedtesten wegens mijn voorgeschiedenis. Heel spannend allemaal!

vorige maand

Ik ben zelf 15 juli uitgerekend, dus vandaar dat ik dacht ik maak even een ...
15 juli ook!

vorige maand

Reactie op Keesje1998

Hier 19 juli volgens mijn berekening 🥳Gisteren en vandaag vroeg positief g ...
Ik heb 1 dag voor mijn NOD al online aangemeld bij de verloskundige. Op mijn NOD werd ik door haar gebeld om het in te plannen! Dus ik denk het wel!

vorige maand

Hoi! Hopelijk kan ik in deze groep blijven! Vandaag een vroege positieve test in handen. Twee miskramen gehad dus duimen dat het nu goed blijft gaan. Eerst de komende dagen maar afwachten. Mocht het goed gaan dan is de uitgerekende datum waarschijnlijk 20 juli

vorige maand

Hoi! Volgens mijn eigen berekening 15 Juli. 24 November 1e echo.. spannend....

vorige maand

Heyy, hier ook 15 juli. Eerste echo op 20 nov. Vrij vroeg ivm miskraam afgelopen april. Heel blij en tot nu toe nog geen angst
Ik ben 15 juli uitgerekend en 26 november de eerste echo. Het blijft altijd heel spannend deze fase. Het wordt mijn derde kindje. Ik heb al een zoon van 10 en een zoontje van net 1 jaar

vorige maand

Oh jullie hebben allemaal wel een weekje eerder de echo dus! Ik ben wat aan de late kant lijkt met 2dec 🤣

vorige maand

Oh jullie hebben allemaal wel een weekje eerder de echo dus! Ik ben wat aan ...
Ik ook pas 5😪😪