9 Reacties

5 dagen geleden

Ik heb foliumzuur van kruitvat en een mega pot d3 van lucovitaal, want die slikte ik al voor de zwangerschap. Maar het maakt niet heel veel uit welk merk je pakt geloof ik. Tip voor als je misselijk word, het kan helpen om foliumzuur in de avond in te nemen. Hielp bij mij vorige zwangerschap in ieder geval wel

5 dagen geleden

Davitamon compleet zwanger. Slik ik al een paar maand nu, gisteren positieve test.
Ik gebruik actieve folaat van vitakruid, maar ga over op hún zwangerschaps vitamines daar zit alles in

4 dagen geleden

Ik gebruik Davitamon zwanger compleet en daar slik ik ook hoog gedoseerde vitamine D kauwtabletten bij van Teva 20 eh

3 dagen geleden

Reactie op Kitty mom hoping for a human one ❤️

Ik gebruik actieve folaat van vitakruid, maar ga over op hún zwangerschaps ...
Is dat de dag en nacht mama? Want die gebruik ik nu

gisteren

Ik gebruik de magnesium mama en baby van lucovitaal daar zit alles in ook de omega 3 wat goed is voor de ontwikkeling. Ik ben nu 4+1 dus de eerste aanleg zal dan mooi meegenomen zijn hoop ik…

gisteren

Oh lieve dames, ik wil niet betweterig klinken maar het maakt wel degelijk uit welk merk. Foliumzuur kun je het beste in de folaat-vorm nemen, dit is een actieve vorm en kan direct goed worden opgenomen. Je kunt je ook laten voorlichten bij een Holland&Barret of vitaminstore (of iets vergelijkbaars).

Reactie op RobuusteLynx559688

Is dat de dag en nacht mama? Want die gebruik ik nu
Yes ben er per vandaag mee gestart

17 minuten geleden

Elke dag mama van Vitals. Volgens mijn orthomoleculair therapeut een van de betere!