37 Reacties
2 weken geleden
Wij de 8ste week ik moest ook echt nog 3 weken wachten toen ik belde dit omdat anders het nog zo klein is dat je geen hartje ziet en je je dan extra zorgen kan maken bij mij zeiden ze vanaf de 8ste week heeft het pas echt zin xxxxx
2 weken geleden
Wij ook een fertiliteitstraject en daar wilden ze het niet eerder dan 7 weken, liefst 7,5. Dus ik heb met 7+2 een echo gehad.
2 weken geleden
Reactie op Billie98
Jaa ik snap het ook wel! Je geduld word gewoon even op de proef gesteld 😅
Jaa, maar ze willen vooral ook onnodige spanning voorkomen als het nog te klein is om iets te zien.
Ik had een mooi kloppend hartje 💛 maar de spanning die ik afgelopen weken had, was echt niet te doen. Maar er komt vanzelf een eind aan en dan is het zover!
2 weken geleden
Reactie op Billie98
Jaa precies!! Logisch ook het is gewoon afwachten maar ik las wel verhalen ...
Ja las ik ook hoor, dus had het ziekenhuis gevraagd of ik eerder mocht, maar mocht niet. Maar las ook wel verhalen dat er nog niks te zien was. Dus ja achteraf blij dat ik gewoon met 7+2 ben gegaan.
2 weken geleden
Ik ben vandaag 5w1d en ‘mag’ ook pas 22 december. Duurt nog eeuwen voor mijn gevoel. De ene dag ook veel kwalen (zere borsten, buikkrampen) en de andere dag weer niks. Ik raak dan meteen in paniek…
Wat zal ik blij en opgelucht zijn als we 22 december een kloppend hartje mogen zien!
2 weken geleden
Ik heb met 8+2 m’n eerste echo. Vind het ook echt vreselijk dat het zo lang moet duren. Ik ben nu 6+4
2 weken geleden
Ik ben vandaag 5+6 en kan 19 dec voor de eerste echo. Verschillende kwaaltjes wisselen zich af. Ben nu mega grieperig en alles doet zeer. Onder andere; Kuit krampen en zeer hoofd en kaken. Hopelijk blijft evengoed alles goed gaan met de baby.
Maak me wel meer zorgen dan bij m’n eerste zwangerschap 🤰🏻 erg vervelend.
2 weken geleden
Wij zijn ook zwanger na een embro terugplaatsing in Spanje. N zij wilden heel graag een echo met 6 weken. Deze heb ik dus aankomende woensdag.
Ik ben aan het struisvogelen, heb het geoadkeerd en wacht af voor ik het kan toelaten.🫣
2 weken geleden
Reactie op MB2207
Ik ben vandaag 6 weken en 5 dagen en heb morgen de eerste echo! Is door de ...
Ohhhh wat fijn ik moet nog een week met kleine beetje bloed met afvegen af en toe dus ik heb error hoop zoooo dat je een mooi kloppend hartje ziet❤️❤️❤️❤️