6 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb het alleen mijn ouders en zusjes vertellen en me man ook, voor de rest zou ik alles voor je houden.

2 dagen geleden

Gefeliciteerd! 🤍✨ Helemaal begrijpelijk... Je zou eigenlijk met alle geluk en trots het nu al van de daken willen schreeuwen! Ik ben zelf nu 4 weken en 3 dagen in verwachting 🥰 Wij gaan het onze dierbaren na de eerste echo vertellen.. Ookal is het natuurlijk allemaal nog zo onzeker nu (ik wordt gek van de spanning en de gedachten of alles wel oke is) Mensen buiten onze dichte kring willen wij het echt pas na de 12 weken vertellen, het liefst zelfs nog iets later.. Jullie moeten vooral doen waar jullie je goed bij voelen 💕

2 dagen geleden

Dit is mijn tweede zwangerschap en de vorige keer heb ik het mijn beste vriendin die avond al verteld toen ik haar zag. Was heel fijn om ook met haar te kunnen appen toen ik me heel slecht voelde in het eerste trimester. Ook mijn zus en moeder heb ik het snel verteld en mijn moeder was ook een enorme steun tijdens het eerste trimester (die ik dus enorm pittig vond). Dit keer zijn we van plan het rond Sinterklaas te vertellen, dan hebben we al een eerste echo gehad rond de 8 weken. Maar als we eerder al zin hebben om het te vertellen of niet willen liegen over waarom ik sommige dingen niet eet/drink doen we dat gewoon. Ik snap ook goed dat veel mensen het heel leuk vinden om het juist nog een tijdje als geheim met z’n tweeën te houden, maar het delen van het nieuws waren samen met de echo’s echt de lichtpuntjes van het eerste trimester voor mij!

2 dagen geleden

Wij hebben het bij de eerste denk ik met 5/6 weken aan onze ouders broers en zussen verteld, met 9 weken aan beste vrienden.. Vandaag een positieve test en gelijk 1 van mn beste vriendinnetjes gebeld! Denk dat we het gewoon met mensen die dichtbij staan al gaan delen, die zullen er ook zijn als het mis gaat denk ik dan🥰

20 uur geleden

Ik heb het met 4/5 weken m’n moeder,zus, broertje en schoon ouders verteld. Ik wil sowieso wachten tot mijn 1e echo, en daarna aanvoelen of ik het wil vertellen tegen vrienden of nog even mee wil wachten

19 uur geleden

Wij gaan het directe familie en vrienden al vertellen voor de echo. Met onze eerste hebben we de echo afgewacht. Alleen deze zwangerschap is met ivf en heeft iedereen zo meegeleefd dat ik het ook gek vind om een smoes te verzinnen dat het niet gelukt is o.i.d. en als her wel nog misgaat is het ook fijn dat hun het weten